Marx.ba
U Volkswagenu se pripremaju ze električni Golf, ali to nosi promjene na drugom planu. Mogli bismo reći da se stvari kreću u krug, prvo je bio e-Golf VII pa je odlučeno da će ga zamijeniti potpuno novo vozilo ID.3, a sad se, pak, najavljuje povratak električnog Golfa IX te ukidanje ID.3. Dužnosnik kompanije nagovijestio je da bi ID.3 mogao biti penzionisan nakon samo jedne generacije, kako bi se otvorio put povratku električnog Golfa.
Volkswagen Golf devete generacije već je potvrđen kao (isključivo) električno vozilo i trebao bi se proizvoditi u Wolfsburgu na novoj električnoj platformi VW grupe. Magazin Top Gear upitao je Kaija Grunitza, voditelja tehničkog razvoja u kompaniji, kakva će biti sudbina ID.3 kada se na tržište pojavi Golf nove generacije.
– Nema dovoljno prostora za dva ili tri različita modela koja odgovaraju istom tipu kupaca. Počeli smo raditi na električnom Golfu. Imamo konkretne ideje kako će izgledati, a vidjet ćemo kako će se tržište razvijati, prenosi HAK.
Međutim, čak i ako ID.3 neće živjeti duže od jedne generacije, povratak električnog Golfa neće odmah označiti kraj za ID.3. Grunitz je spomenuo da će doći do preklapanja između dva modela, što ukazuje na to da će VW istovremeno prodavati oba električna vozila, barem neko vrijeme.
U međuvremenu, nedavno redizajnirani Golf VIII (ili kako ga zovu 8.5) označava kraj linije za kompaktni hatchback u eri s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Grunitz je to, također, potvrdio. Ne samo da će ime Golf opstati u električnoj eri, nego će i dalje postojati GTI te R modeli, ali s pogonom na električnu energiju. VW planira prekinuti proizvodnju automobila s motorima s untrašnjim sagorijevanjem u Evropi 2033. godine.