Marketing X Business

Wizz Air planira rast od 20 posto, ali neće svi u regiji dobro proći: Gdje su bh. aerodromi

Marx.ba

(Foto: Društvene mreže)

Wizz Air planira da ove godine preveze 20 posto više putnika nego prošle šireći svoje operacije širom kontinenta, međutim, pojedina tržišta u bivšoj Jugoslaviji, gdje je Wizz Air zajedno druga najveća aviokompanija, nisu baš najbolje prošla.

Niskotarifni prevoznik zakazao je 16.260 letova iz regiona tokom predstojeće ljetnje sezone 2025. godine, od 30. marta do 25. oktobra, što je za 0,3 posto manje u odnosu na leto 2024. godine. Kapacitet će se neznatno povećati zbog korištenja većih aviona na nekim rutama, ali je predviđeno povećanje kapaciteta za skromnih 0,6 posto, sa 3,2 miliona u ponudi u ovom trenutku.

Unatoč tome što je aviokompanija nedavno najavila niz novih linija na brojnim tržištima, samo će Sjeverna Makedonija vidjeti nove destinacije u bivšoj Jugoslaviji, iako to neće rezultirati većim brojem letova. Međutim, prijevoznik nastavlja ažurirati svoj raspored jer nastavlja s isporukom novih aviona, što bi na kraju moglo rezultirati novim rutama.

Wizz Air je 2024. značajno smanjio svoje poslovanje zbog problema s motorima proizvedenim u Pratt & Whitneyju na određenim avionima iz porodice Airbus A320neo.

– Opisao bih 2024. kao stabilnu godinu, iako obilježenu značajnim izazovima sa više frontova. Zbog opoziva proizvođača motora Pratt & Whitney, četrdesetak naših aviona, što predstavlja 20 posto naše flote, je prizemljeno. Uprkos izazovima, uspjeli smo prevesti 4 posto više putnika u 2024. u odnosu na prethodnu godinu. Broj putnika porastao je sa 60 miliona na 63 miliona, dok su svi radili približno istim kapacitetom. Ovo odražava sveukupno poboljšanje poslovne produktivnosti. Naš finansijski učinak je bio solidan i držali smo se stabilno. Međutim, ova godina će biti sasvim drugačija, rekao je generalni direktor Wizz Aira Jozsef Varadi za mađarski portal Turizmus i dodao da su popravke motora su nekada trajale 90 do 100 dana, ali sada traju 350 dana zbog naglog porasta potražnje i nedostatka dijelova, prenosi EX YU aviation.

Prošle godine Wizz Air je povukao 1,2 miliona sjedišta s tržišta bivše Jugoslavije. Prestigla ga je Air Serbia kao najveći avioprevoznik u regionu, dok je Ryanair bio nadomak rivala.

Iako region neće imati veliki rast, prema najavama, bh, aerodromi hoće. Najavljeni kapaciteti za 2025. u odnosu na 2024. godinu.

VEZANO

Bh. aerodromi zajednički traže ukidanje putničke takse