Marx.ba
U izvještaju koje je objavio Newzoo, navodi se da bi, da je Microsoft prije kupio Activision Blizzard, udružene snage spomenutih kompanija gurnule Microsoft Gaming prihod od softvera za igre iznad Sonyjevog. To bi tehnički stavilo Xbox iznad PlayStationa na gaming ljestvicama po prvi put u godinama – ako ne i ikada.
Izvan te projekcije, Microsoft je došao na četvrto mjesto u prvoj polovici 2023. godine, iza uvijek dominantnih Tencenta, Sonyja, a zatim Applea, koji je zauzeo treće mjesto. Tada je Activision Blizzard zauzimao sedmo mjesto, ali da se važna akvizicija dogodila prošle godine, na primjer, tada bi Microsoft Gaming bio na drugom mjestu, nadmašujući Sony i PlayStation brand.
U naknadnom izvještaju napisanom u Windows Centralu, tvrdilo se da će ovo biti prvi put u historiji da će Microsoft nadmašiti Sony u igricama. To bi sjevernoameričku organizaciju stavilo iza kineskog Tencenta, ali mnogi se slažu da tu kompaniju niko neće pobijediti u skorije vrijeme.
Tencent je monumentalna organizacija sa zapanjujućim brojem robnih marki i ulaganja pod sobom, koja se može pohvaliti vlasništvom nad nekim legendarnim brendovima poput Riot Gamesa. Također ima veliko uporište u prostoru mobilnog igranja, koje je najvrjednije tržište igara na planeti, koje čini oko 49% svih prihoda od igara.
Prema izvješćtaju NewZoo-a , Tencent je zaradio nevjerovatnih 15,4 milijarde dolara prihoda od igara u prvoj polovici 2023. Sony (zajedno s PlayStationom) je imao oko 8,08 milijardi dolara, a Microsoft nešto više od 6 milijardi dolara.
S povećanjem prihoda Activision Blizzarda i Microsoftovih igara, to znači da bi u prvoj polovici 2024. Microsoft Gaming mogao premašio 10,4 milijarde dolara. To znači da bi “team green” bez napora dominirao nad Sonyem i Playstationom.