Marketing X Business

YouTube testira novu opciju temeljenu na umjetnoj inteligenciji

Marx.ba

(Foto: SEL)

Umjetna inteligencija prisutna je u sve većem broju proizvoda i usluga koje koristimo, a da često toga nismo niti svjesni. Kompanije razvijaju i eksperimentiraju s različitim opcijama – neke od njih ne prođu test pa se odustaje od njihova razvoja, dok se nastavlja raditi na onima koje se pokažu zanimljivim i korisnim, piše Zimo.

Jedna od kompanija koja često eksperimentira s novitetima je YouTube, a nedavno su počeli s testiranjem opcije koja je bazirana na umjetnoj inteligenciji, kao i na podacima o gledanju videozapisa.

Nazvana je “jump ahead” i dok je sve do nedavno bila dostupna kao eksperiment za samo određeni i mali broj korisnika, sada je već dostupna većem broju osoba u SAD, no samo pretplatnicima YouTube Premiuma.

Kako i samo ime kaže, klikom na “jump ahead” videozapis će se prebaciti naprijed i to na ono mjesto za koje umjetna inteligencija smatra da bi korisnicima mogli biti najzanimljivije tako da će preskočiti manje bitan sadržaj.

S obzirom na to da korisnici konzumiraju jako puno sadržaja, pogotovo videa, nije teško zaključiti kako bi ovo mogla biti prilično popularna opcija (ako postane dostupna svima) jer bi na dužim videozapisima omogućila pregled samo najzanimljivijih dijelova.

Na YouTubeu dijelovi videa mogu se prebaciti za 10 sekundi s brza dva dodira prstom po desnoj strani ekrana, a korisnicima kojima je dostupna nova opcija, kada tako dva puta brzo dodirnu ekran pojavit će se nova virtualna tipka na kojoj će pisati “jump ahead” te ju je dovoljno jednom dodirnuti kako bi preskočili sadržaj koji većina korisnika najčešće preskače te će se video prebaciti na zanimljiviji dio sadržaja, barem po mišljenju umjetne inteligencije.

Ako ne dodirnete tu tipku, ona će nakon nekoliko sekundi nestati.

YouTube planira završiti s ovim eksperimentom u junu, ali postoji mogućnost da ga produže ili da tu opciju nakon toga omoguće većem broju korisnika.

Jump ahead trenutno ima različita ograničenja – osim što je dostupna samo pretplatnicima YouTubea u SAD koji ovom videoservisu pristupaju putem aplikacije za Androide, nije ju moguće aktivirati na svim videozapisima.