N. D.
Više od dvije trećine marketinških stručnjaka (68 posto) povećalo je proizvodnju dugog sadržaja u prošloj godini, Sadržaj dugog formata, bilo da se radi o video zapisima dugog formata, live streamingu, podcastima ili pisanju, postaje sve popularniji među trgovcima i kreatorima.
Sličan udio (64%) kreatora kaže isto. Gledajući unaprijed u narednih 12 mjeseci, 70% marketera i 72% kreatora namjeravaju povećati količinu dugog sadržaja koji proizvode.
Marketinški stručnjaci vjeruju da će ulaganje u dugotrajniji kreativni rad pomoći u postizanju veće efikasnosti u njihovom radu. Otprilike dva od pet (39%) vjeruje da pomaže u borbi protiv kreativnog umora, dok svaki treći (33%) vjeruje da povećava povrat ulaganja.
Mnogi potrošači također postaju sve više zainteresovani za angažovanje sa sadržajem dugog formata, pri čemu se dva od pet (38%) bavila tim sadržajem u poslednjih 12 mjeseci.
Međutim, ovaj trend je izraženiji u SAD, 40% američkih potrošača je zainteresirano za angažovanje sa sadržajem dužeg formata u sljedećih 12 mjeseci, u poređenju sa nešto više od četvrtine (28%) potrošača u UK se slaže.
Očekuje se povećanje ulaganja u marketinške tehnologije, pri čemu 99% ispitanika planira da usvoji nove marketinške tehnologije, a 96% planira da usvoji nove tehnologije podataka.