Marketing X Business

Zavod zdravstvenog osiguranja KS uvodi novi transparentni sistem praćenja e-UPUTNICA

Marx.ba

(Izvor: ZZO KS)

Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo po prvi put uvodi sistem praćenja e-Uputnica za osiguranike na svojoj web stranici www.kzzosa.ba; eUPUTNICA.ezoblak.ba.

Ovaj inovativni sistem pruža brzo i jednostavno praćenje e-Uputnica, donoseći sa sobom niz prednosti, uključujući značajnu uštedu vremena i transparentnost.

Proces naručivanja je jednostavan –  ljekar opšte prakse evidentira broj telefona osiguranika u informacijski sistem ZZO KS. Nakon toga, osiguraniku se šalje link u SMS poruci koji je potrebno otvoriti. Potom osiguranik potvrđuje aktivaciju putem svog Viber računa. Kada je registracija uspješno dovršena, osiguranik prima sve relevantne informacije o zakazanom terminu, uključujući i podsjetnik na termin, s uputom da potvrdi dolazak ili otkaže. Putem automatski generisanog koda koji se dostavlja osiguraniku u Viber poruci, istom je omogućeno da na web stranici provjeri u kojoj zdravstvenoj ustanovi je kreirana eUputnica, vrijeme kreiranja status, termin na koji je naručen, redni broj narudžbe.

Novi sistem je kreirala i implementirala kompanija medIT, lider u IT heathcare rješenjima u regiji.

Direktor Zavoda, Muamer Kosovac, ističe da je ovo nastavak aktivnosti Zavoda koje do sada nisu nikada provedene u Kantonu Sarajevo, a omogućavaju građanima jednostavniji pristup zdravstvenoj zaštiti i niz benefita za osiguranike:

  • Značajna ušteda vremena, što bi trebalo smanjiti dugotrajna čekanja na specijalističke preglede u Kantonu Sarajevo.
  • Javno dostupne informacije uz poštovanje sigurnosnih protokola za zaštitu ličnih podataka.
  • Otežano naručivanje pacijenata “preko reda”, što često proizlazi iz koruptivnih radnji, a ne medicinskih potreba.
  • Transparentne liste omogućavaju pacijentima praćenje zakazanih pregleda i usporedbu dužine čekanja po ustanovama.
  • Izbjegavanje višestrukog naručivanja.
  • Direktno naručivanje iz ordinacija olakšava dobijanje optimalnog termina, bez potrebe da pacijenti sami traže raspoložive termine u zdravstvenim ustanovama.
  • Osigurava jednak pristup zdravstvenim uslugama za sve osiguranike.
  • Koristi od uvođenja transparentnih lista čekanja pomažu i zdravstvenim ustanovama, omogućavajući im bolje upravljanje listama, praćenje kretanja pacijenata te analitičko i statističko praćenje pružanja usluga.
  • Unapređenje organizacije, efikasnosti i iskorištenosti resursa zdravstvenih ustanova.
  • Uvođenje novih tehnologija olakšava komunikaciju između pacijenata i ustanova.
  • Transparentan sistem izvještavanja pruža uvid u cjelokupno stanje naručivanja u Kantonu Sarajevo.

Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo, u saradnji sa Ministarstvom zdravstva Kantona Sarajevo, nastavlja unapređivati zdravstvene usluge i osigurati pravedan i transparentan pristup svim pacijentima.

Povezani članci