Marketing X Business

Žele pokušati sa veganskom verzijom: Nuttela na biljnoj bazi

MArx.ba

(Foto: Nutella/Facebook)

Iako ove godine puni 60 godina, Nutella ne pokazuje znakove starenja. Baš suprotno. Kako je na Linkedinu najavio glavni izvršni direktor VéGé grupe Giorgio Santambrogio, brend se želi prilagoditi i ove godine na tržište staviti vegansku verziju. “Nutella na biljnoj bazi” neće sadržavati mlijeko.

Unatoč kritikama zbog svoje ekološki štetne proizvodnje, palmino ulje bi trebalo ostati neizostavan sastojak tradicionalnog recepta za Nutellu.

Nutella na biljnoj bazi bit će lansirana u odabranim evropskim zemljama, a na ambalaži će nositi oznaku veganskog certifikata. Iako je nejasno s kojim će nacijama započeti, Italija i Njemačka će vjerovatno biti na popisu, budući da je Ferrero prijavio patente na oba tržišta.

Stvarna promjena sastojaka ne bi bila velika, jer jedino što čini Nutellu neprikladnom za vegane je obrano mlijeko u prahu. Ali to čini samo 8,7% Nutellinog sastava, i dok nije jasno čime kompanija planira zamijeniti mliječni element, neki su predložili sojino mlijeko u prahu.

– Ovaj daljnji dodatak obitelji Nutella pružit će isto nepogrešivo iskustvo zamjenjujući mlijeko biljnim sastojcima, nudeći ukusan novi izbor koji može poželjeti dobrodošlicu još većem broju ljudi u brend, dodao je Ferrero.

Također se očekuje da će troškovi sirovina varirati vrlo malo, ako ne i smanjiti se, što bi vegansku Nutellu moglo učiniti dostupnom većem broju ljudi.

Ferrero se nada ciljati na fleksibilno tržište – procjenjuje se da u Italiji 12 miliona ljudi slijedi veganski stil života. Također će biti namijenjen osobama s intolerancijom na laktozu ili alergijama na mliječne proizvode, a istraživanje pokazuje da čak 72% Italijana ima neku vrstu intolerancije na laktozu.

– Očekivanja su, bez sumnje, vrlo visoka: hoće li uspjeti uvjeriti i one najskeptičnije? Evo nas s inovacijom nad inovacijama: Nutella se mijenja, razvija, a evo i lansiranja Nutelle na biljnoj bazi, napisao je Santambrogio.