Marketing X Business

Zvanično počeo s radom novi prodajno-servisni centar Porsche Sarajevo

Marx.ba

(Foto: Prinscreen)

Porsche Sarajevo je maloprodaja kompanije Porsche BH, koja u svom portfoliju ima brendove Volkswagen putnička i privredna vozila, Audi, SEAT, CUPRA, Škoda i Porsche, Das WeltAuto i MOON a posluje kao dio najvećeg evropskog automobilskog koncerna, Porsche Holding iz Salzburga.

Novi objekat na lokaciji u Blažuju, čiji je investitor Porsche Holding iz Salzburga, svečano je otvoren 19. septembra 2024. godine.

(Foto: Porsche BH)

Ovaj centar će klijentima pružiti poboljšano iskustvo s naprednom tehnologijom i širim spektrom usluga. Kupci mogu očekivati besprijekornu kombinaciju prodaje, servisa i podrške na jednom mjestu, što olakšava i čini praktičnijim upravljanje njihovim automobilskim potrebama.

Bitno je naglasiti i da je ovo najveći centar u okviru Porsche Holding grupacije koja posluje u 28 zemalja svijeta. Također, ovo je jedini centar koji pod jednim krovom okuplja prodajne salone svih marki, kao i servisnu radionicu, limariju i lakirnicu.

Cilj izgradnje centra bio je pružiti efikasno i pojednostavljeno korisničko iskustvo. Zahvaljujući ovoj integraciji, klijenti mogu obaviti sve na jednom mjestu – od kupovine i finansiranja vozila do održavanja i popravki.

– Ovo je bilo moguće realizovati samo uz pravi tim ljudi, koji su me podržali u ovom velikom projektu. Ovo je najveći trgovac u sklopu Porsche Holdinga koji objedinjuje sve brendove na jednoj lokaciji. Mi ne prodajemo samo automobile, mi itekako vodimo računa o održivosti, zato smo sagradili ovaj objekat koji odgovara ESG strategiji i koji ujedno može biti ogledni model za autoindustriju u BiH, rekao je Alex Vaszi, CEO Porsche Sarajevo.

(Foto: Porsche BH)


Fokus investicije je usklađivanje s najnovijim standardima proizvođača, osiguravajući usklađenost s najvišim industrijskim zahtjevima. Također, projektom je demonstrirano da se i u BiH mogu realizovati projekti koje viđate u Njemačkoj ili Austriji. Dvocifrena milionska investicija u eurima pokazuje posvećenost kompanije razvoju ekonomije regije i napretku automobilske industrije u Bosni i Hercegovini.

– Postojala je potreba za jednim ovakvim objektom. Moramo biti ponosni na posao koji smo realizovali, jer smo na ovaj način postavili kurs i strategiju za elektrifikaciju. Ovaj objekat treba biti primjer i drugim trgovcima u BiH, a mi kao uvoznik moramo biti lider. Prošle godine smo prodali 4.800 automobila, a samo Porsche Sarajevo je realizovao više od 30 posto od toga, odnosno 1.600 vozila, naglasio je Senad Olovčić, CEO Porsche BH.

Realizacijom ovog projekta reinvestirano je više sredstava u Bosnu i Hercegovinu nego što je ostvareno u periodu od 2015. godine do danas. Objekat svjedoči da Bosna i Hercegovina može postići ovaj nivo razvoja, čineći je atraktivnom za velike investicije. Iz kompanije ističu da će ovim primjerom potaknuti i druge domaće i strane kompanije da reinvestiraju svoj profit i iskoriste potencijale koje ova zemlja nudi.

Ova izgradnja predstavlja i značajan napredak u ESG pristupu Volkswagen Grupe i strategiji održivosti Porsche Holdinga Salzburg. Srž novog centra je održivost. Za grijanje i hlađenje objekta ugrađena je složena struktura koju čini 46 kilometara cijevi ugrađenih ispod poda kompletnog objekta. Postavljeno je i 1785 registara u dva nivoa ispod objekta i sistem se, kao takav, kombinovan sa toplotnim pumpama, po prvi put implementira u BiH. Sistem koristi geotermalnu toplotu, ubacuje je u sistem grijanja i hlađenja.

Porsche prodajni centar Blažuj
(Foto: Porsche BH)

Instaliran je i fotonaponski sistem koji pokriva 2.200 kvadratnih metara, s godišnjim kapacitetom od 430MWh. Ovaj sistem može zadovoljiti više od polovine energetskih potreba centra. Integrisane su najmodernije tehnologije, uključujući inteligentni sistem za upravljanje ventilacijom, grijanjem i hlađenjem, koji se može kontrolisati i lokalno i na daljinu. Pored toga, implementirani su uređaji za uštedu vode. Autopraonica reciklira vodu, značajno doprinoseći uštedi vode. Uspjeli su u primarnom cilju, a to je smanjenje potrošnje energije. Svi gore navedeni faktori doprinose tome da ovo bude najsavremeniji prodajno-servisni centar u BiH. Ekološki gledano, ovo je najnaprednija trgovačka i servisna građevina u BiH gdje su izložbeni saloni, servisni centar i lakirnica potpuno posvećeni očuvanju okoliša.