N. D.
Usponi i padovi karakterizirali su veći dio marketinga u 2024. Industriju su oživjele prilike za jedinstvo, uključujući uspješnu ljetnu olimpijadu u Parizu, ali posljednji dio godine vratio je atmosferu neizvjesnosti i averzije prema riziku.
Marketeri su ponovo otkrili svoje apetite za izgradnju brenda nakon pretjerane korekcije prema marketingu performansi, ali se previše kreativne energije manifestiralo u području prolaznog društvenog sadržaja bez smjera. Koliko je brendova uzbuđeno reklamiralo sebe kao “derište” ili skromno prije nego što je odustalo od ideje kada je sljedeći trend zavladao?
Učinak klackalice bio je očigledan u oblastima kao što je generativna umjetna inteligencija (AI), koja je osiguravala stalnu poplavu investicija, ali se u više navrata pokazala nespremnom za reflektore, s Coca-cola prazničnom kampanjom, najnovijim konceptom vođenim umjetnom inteligencijom, koji je dobio granatiranje.
Rebrands i osvježenja namijenjena mlađim potrošačima su također ostali u modi, sa različitim rezultatima. Jaguar je nedavno pokazao da ulazak all-in na hrabar, novi izgled prilagođen generaciji Z i dalje nosi rizik povratka za naslijeđene brendove.
Drugi trgovci stručno su uvukli iglu i bili u stanju da revitalizuju ne samo percepciju brenda, već i prodaju tokom perioda izazovnog povlačenja potrošača. Ove kompanije su imale uticaj tako što su sprovodile specifične taktike, bilo da se odnose na ciljani marketing, partnerstva sa ambasadorima, medijsku strategiju ili, u jednom slučaju, jednostavno ne oglašavanje.
Najbolji marketing u 2024., koji je Marketing Dive sastavio, nosi važne lekcije jer donosioci odluka u industriji i dalje osjećaju pritisak da manje resursa idu dalje. Predstavljamo vam 7 najboljih kampanja u ovoj godini po njihovom mišljenju, kroz sedam tekstova.
Najbolja upotreba nostalgije: Chili’s Big Smasher BurgerTime
Chili’su nije strano gledati unazad kako bi krenuo naprijed, a nakon što je vratio svoj kultni džingl “Baby Back Ribs” 2023. godine, lanac restorana je iskoristio nostalgiju za arkadnim igrama iz 80-ih kako bi pojačao svoje poruke o vrijednosti i zalijepio ga u lance brze hrane. Lanac je u junu otkrio Chili’s Big Smasher BurgerTime, osvježenu verziju klasičnog platformera BurgerTime u kojem se igrači poigravaju ljestvama kako bi se sastojci pretvorili u potpune hamburgere.
Uz promociju svoje stavke menija Big Smasher, igra je omogućila Chili’su da preuzme “zli sindikat brze hrane” ludog za profitom i pojača svoju vrijednosnu poruku dok su se lanci poput McDonald’sa i Burger Kinga borili da potvrde svoje vlastite vrijednosti.
Kako je rekao CMO kompanije George Felix, strategija je također pomogla drugom glavnom imperativu lanca – ulasku u kulturni razgovor.
Kreiran od strane agencija Jon Marshall i Daughters and Media.Monks, Big Smasher BurgerTime je prikupio 8.184 sata igranja, ili skoro godinu dana, tokom 20 dana kampanje.
Ali trud nije bio “nostalgija samo zbog nostalgije”, objasnio je Felix.
– Osjećao sam se kao stvarno savršen spoj za nas. Kako igre postaju složenije i sofisticiranije, postoji nešto u toj jednostavnosti onih starijih igara prema kojima ljudi zaista gravitiraju, rekao je ovaj direktor.
VEZANO
7 najboljih kampanja iz 2024. i taktike koje su dovele do uspjeha (1. dio)