Marketing X Business

Mišljenje stručnjaka: Pobjednici i luzeri rebrendinga u 2023. godini 

N. D.

(Izvor: The Drum)

Marketing Brew odlučio je istražiti najbolje i najgore rebrendove godine. Marketinški stručnjaci i stručnjaci za brendove s kojima su razgovarali istakli su one koji su po njima na sebe skrenuli pažnju na ovaj ili onaj način. 

POBJEDNICI 

Preobrazba Barbie brenda 

– Bio je to brend koji je na neki način ispao iz kulture, na neki način imao loš glas i gubio tržišni udio. Zatim, kroz ovaj film i kroz višekanalne i omnikanalne aktivacije, zaista su uspjeli ući u kulturni duh vremena, promijeniti priču, premjestiti se i ponovo zamisliti Barbie kako ide naprijed, što je bilo prilično nevjerovatno.

Priznali su sve izazove s kojima je brend došao, a također su pokazali kako idu naprijed uz svu raznolikost koju ste vidjeli u filmu, što je više bio pravi odraz današnjeg društva i kulture. Mislim da je to bio, naravno, trenutak za brendiranje godine, rekao je Hillel Hurwitz, izvršni direktor i osnivač kreativne radnje Bald. 

EA Sportsov nasljednik FIFA franšize, EA Sports FC 

(Izvor: EA Sports FC)

– Volio bih da sam radio na tome. FIFA postoji tako dugo. To je tako važan element u svijetu fudbala. Stvara vezu između stvarnog svijeta i iskustva igranja… Rješenje je bilo prilično cool. EA Sports FC, energija novog identiteta, i logo sa trouglom. To je sportski, oštar, energičan. Povezan je s korisničkim iskustvom same video igre. Mislim sam da je to zaista pametno rješenje, poručio je Ramon Jimenez, globalni direktor konsultantske kuće Wolff Olins. 

Eurostarovo rebrendiranje željeznice 

(Izvor: The Mirror)

– Oni su zaista, jako lijepo uhvatili putovanja i Evropu… U srcu je ideja, ova iskra koja drži cijeli identitet na okupu. Ali onda ta iskra također postaje logo i E. Mislim da je način na koji prolazi kroz cijeli sistem zaista lijep… Tip slova je zaista neobičan za brend.

I Eurostar, to je tako odlična usluga, ali se osjećao tako umorno i prašnjavo tako dugo. Tako je lijepo vidjeti kako dobiva novi život, naglasio je Sean Thomas, ECD u globalnoj agenciji Jones Knowles Ritchie.

GUBITNICI 

HBO Maxov rebrand u Max 

(Izvor: Inside the magic)

– Ne razumijem zašto biste se udaljili od svog kapitala koji postoji od godina fantastičnog sadržaja koji je povezan s tim brendom. HBO ima nevjerovatnu reputaciju za pripovijedanje priča i sjajnu TV iz serijala Sopranovi, Seks i grad, Igre prijestola i mnogih drugih franšiza. To je kapital koji je prebačen na HBO, a onda odjednom odustanete od njega?… Osjećam da je trebalo malo više pažnje, rekao je Ramon Jimenez. 

– HBO je imao takav kapital. Home Box Office je tako dobro ime i savršena inkapsulacija vrijednosti HBO-a. Oni su na neki način započeli čitavo to „zlatno doba televizije“. Umjesto da to dalje nadograđuju, i da to možda prenesu u sljedeću eru, oni su sve to jednostavno bacili, mišljenja je Jeffrey Kotran, potpredsjednik strategije brenda u Altitude Marketingu.

Twitterov prelazak na X 

(Izvor: X)

– Znam da će svi to reći, ali zaslužuje apsolutno zakucavanje, ako sam iskren. Volim Twitter i koristim ga godinama… Kada ste na početnoj stranici, logo je crno-bijelo, ali sav UX i korisničko sučelje su plave. Ljudi još uvijek govore „tweetujem stvari“ umjesto „I’m X’ing things“… Samo mislim da je šteta. Odbacili ste gomilu prepoznatljivih sredstava. Odbacili ste platformu koja je bila zaista dobra. Sada idete tamo, a to je samo dezinformacija. To su lažne vijesti, kaže Sean Thomas, ECD u globalnoj agenciji Jones Knowles Ritchie. 

Johnson & Johnsonov novi vizuelni identitet 

(Izvor: Youtube)

– Vidite brend koji ima takvo naslijeđe i ima takvu priču iza sebe, i vi razvodnite bilo koji dio ličnosti, prelazeći od tog scenarija do vrlo minimalističke, gotovo dosadne tipografije. Uklonio je mnogo ličnosti i naslijeđa s kojim je brend došao. Vidite da se to često dešava. Mislim da se mnogi brendovi kreću prema ovom osjećaju minimalizma, „hajde da sve skinemo, zadržimo stvari super osnovnim i učinimo ih digitalnijima“, naglasio je Hillel Hurwitz.