N. D.
Šta učiniti kada vam je narušena reputacija na mreži? Očuvati reputaciju je sve teže u svijetu s društvenim mrežama, stranicama za pregled poslova i video opcijama uživo koje omogućavaju ljudima da podijele svoje mišljenje s milionima uz samo nekoliko klikova.
Ponekad kompanija nije u stanju da se oporavi od štete po reputaciju, ali to u velikoj mjeri zavisi od toga ko je kriv, šta se dogodilo i kako organizacija rješava ishod, interno i eksterno. Čak i ako niste odgovorni za povrede i štete uzrokovane radnjama vašeg zaposlenika, ako bi vas neko u budućnosti tražio na Googleu, mogao bi saznati za neki incident koji vam se dogodio u firmi. Vaša online reputacija će utjecati na to da li će potencijalni ili ponovni kupac izabrati vas ili konkurenta.
Važno marketinško dobro
Svaka kompanija želi ostaviti dobar utisak na mreži, ali impresivna web stranica ili prisustvo na društvenim mrežama nisu dovoljni. Neka nesreća može utjecati na vašu teško stečenu reputaciju za nekoliko minuta, stoga učite iz svojih grešaka i potrudite se da stalno poboljšavate svoj učinak.
Ako je neko od vaših zaposlenika imao neku neugodnost na poslu ili nesretan događaj, željet će razgovarati o tome, podijelivši svoju priču sa porodicom i prijateljima. To može ozbiljno narušiti reputaciju vaše kompanije. Jednostavno rečeno, naći ćete se pod oblakom, narušavajući svoju reputaciju zbog mahanja jezika i mogućeg medijskog izvještavanja.
Podrazumijeva se da negativne vijesti mogu imati značajan utjecaj na mišljenje potrošača o vašem poslovanju, tako da je imperativ da preduzmete probleme i pratite spominjanja na internetu. Vaša reputacija na mreži jedno je od vaših najvrednijih sredstava, jer gradi povjerenje, povećava doseg brenda i poboljšava profitabilnost. Sve više ljudi istražuje kompaniju prije kupovine, a najvjerovatniji pretraživač koji koriste je Google, koji zauzima otprilike 90% tržišnog udjela. Kompanije za digitalni marketing nude praćenje reputacije i upozorenja, nadgledajući i analizirajući vaše digitalno prisustvo. Tačnije, oni traže povratne informacije u vijestima i zarađenim medijima, forumima, društvenim komentarima i diskusijama, i video zapisima, da spomenemo samo neke.
Kako popraviti stvari
Potrošači vjeruju kompaniji na osnovu informacija koje se o njoj pojavljuju na internetu. Ako ne preduzmete aktivne mjere za brzo i efikasno rješavanje problema, čak i ako se čine malim i beznačajnim, situacija može izmaknuti kontroli, krenuti u sve gorem smjeru. Čak i ako je mišljenje u velikoj mjeri subjektivno i uvijek pristrasno, ono se može oblikovati ili oblikovati radnjama koje vi ili vaše preduzeće poduzimate za upravljanje digitalnim informacijama i komunikacijom.
Napravite korak unazad
Zbog moderne tehnologije, preduzeća su pod mikroskopom više nego ikad, tako da se svaki propust može preuveličati i vrlo brzo objaviti. Privremeno se povući iz situacije da razmisliš o njoj. Drugim riječima, shvatite koliko je situacija ozbiljna mjerenjem promjena u korporativnoj reputaciji – negativne informacije o vašem poslovanju mogu doći u svim oblicima i veličinama (URL-ovi, recenzije i video zapisi). Svaka vijest ili post na blogu spada u kategoriju negativnih. Ako naiđete na neistinite ili klevetničke informacije o vašoj organizaciji u rezultatima Google pretraživanja, ispunite zahtjev za uklanjanje.
Gurnite negativne informacije sa prve stranice
SEO posao može imati dubok uticaj na vaše brendirane rezultate i, na kraju, na vašu reputaciju. Upravljanje reputacijom na mreži fokusira se na ciljanje ključnih riječi i SERP rangiranje, gurajući negativne rezultate daleko naniže u korisničkom upitu za pretraživanje. Nemoguće je sahraniti negativne rezultate pretraživanja, ali možete ih spustiti u SERP-ove, dajući korisnicima jasan put do vaše web stranice. Pozitivni rezultati pretrage mogu biti sadržaj koji sami kreirate i koji se dobro odražava na vašu kompaniju. Upamtite da nemate nikakvu kontrolu nad člancima izvana, ali imate kontrolu nad svojima. Kreirajte ubojiti sadržaj koji je informativan i koristan.
Angažovati se, angažovati, angažovati
Odgovaranje na negativne komentare o vašem brendu se preporučuje jer pokazuje da vam je stalo. Potrošačima je stalo do toga kako poslujete i ophodite se prema zaposlenima, tako da će se vaši postupci dugo pamtiti, a povjerenje je najvažnija valuta koju imate. Započnite dijalog sa sadašnjim i budućim kupcima, osiguravajući da budu informirani unaprijed kako ne bi bili zabrinuti o tome šta se dešava. Ako ste krivi, morate priznati i, što je najvažnije, preuzeti odgovornost za grešku. Svaki pokušaj da se sakrije istina ili odbaci krivica samo će pogoršati stvari.