Marketing X Business

5 jednostavnih načina da poboljšate korisničko iskustvo

N. D.

(Izvor: TOS)

Naučite kako brendovi mogu poboljšati iskustva, od predviđanja potreba kupaca do poboljšanja evidencije i komunikacije. 

1. Shvatite ključne ciljeve svojih kupaca i pomozite im da se pripreme 

Kupcima će uvijek biti potrebna pomoć. Planiranjem unaprijed, možete učiniti korisničko iskustvo bez problema i ugodnijim. Na primjer, dok sam bio u čekaonici agencije čuo sam tri razloga zašto većina ljudi traži pomoć. 

Kako bi poboljšala korisničko iskustvo, agencija je mogla jasno ocrtati tri ključna cilja korisnika i pomoći pojedincima da shvate šta im je potrebno da isprave svoje situacije.  Poznavanje ključnih ciljeva kupaca i predviđanje onoga što će im trebati izbjeglo bi redove na fizičkoj lokaciji i smanjilo ponovljene posjete zbog nepripremljenosti. 

2. Tehnologija može postati prednost 

Jedna od osnovnih potreba ljudi je potreba da budu shvaćeni. Osjećati da ste čuli i da znate da neko priznaje ono što ste rekli pomaže u stvaranju pozitivnog iskustva. Nasuprot tome, potreba da svoju priču ponavljate predstavniku službe više puta uzrokuje eroziju povjerenja. 

Navesti različite tehnologije da razgovaraju jedna s drugom može biti izazov, ali tehnologija može postati konkurentska prednost kada se uradi kako treba.

3. Uklonite nejasnoće 

Što se tiče koraka za rješavanje problema, zlatno pravilo je da se navedu približni vremenski okviri i proces rješavanja. Ako oni ne postoje, dobra praksa bi bila da se analiziraju ključna pitanja kako bi se shvatilo koliko im je vremena bilo potrebno da se riješe i put rješavanja kako bi se obezbijedila polazna osnova.

Ako ništa drugo ne uspije, sljedeći najbolji korak bi bio da rutinski komunicirate s klijentima kako biste ih obavijestili o statusu njihovog problema i da još uvijek radite na tome, jer će sedmice šutnje uzrokovati stres kod kupaca. 

4. Obučite predstavnike službe  

Postoje hiljade resursa za obuku za predstavnike korisničke službe. Među svim treninzima, empatija je jedan od osnovnih zahtjeva.  

Jedan od načina da pokažete empatiju je da se stavite u kožu vašeg klijenta kako biste razumjeli njegovo ili njeno gledište.

5. Odredite odgovornu stranu ili strane 

Na kraju, ali ne i najmanje važno, određivanje odgovorne strane pomaže u odgovornosti. Redovni servis za korisnike je norma ovih dana, ali znati da postoji jedna osoba koja ima konačnu odgovornost i konačnu riječ je vrijedno.