Marx.ba
Porsche će 11. marta predstaviti top verziju potpuno električnog Taycana, za koju se očekuje da će nositi ime Turbo GT. Upravo ta verzija je još ranije bila na Nirburgringu i rezultat je toliko dobar da ga je Porsche otkrio i prije zvaničnog lansiranja modela.
Test vozač Lars Kern je naime sa njim postigao impresivno vrijeme od 7:07,55 minuta, što je poboljšanje od 26 sekundi u odnosu na prethodni najbolji krug automobila.
– Dvadeset šest sekundi je pola vječnosti u motosportu. Larsovo vrijeme kruga od 7:07,55 minuta je senzacionalno, stavljajući tako Taycan u istu ligu sa električnim hiperautomobilima, rekao je Kevin Giek, šef linije modela.
To je i daleko bolje u odnosu na najbolje vrijeme njegovog najvećeg konkurenta, Teslinog Modela S Plaid. Najbolje vrijeme te američke električne limuzine iznosi 7:25,23 minuta.
Taycan Turbo GT je ovim rezultatom odmah iza možda najimpresivnijeg električnog hiperautomobila na tržištu, Rimac Nevere, čije najbolje zabilježeno vrijeme na ovoj stazi iznosi 7:05.298.
Izvještaji navode da će Taycan Turbo GT odlikovati revidirana konfiguracija šasije i novi aero elementi (kao što je fiksni zadnji spojler).
Očekuje se da će Taycan Turbo GT također dobiti tri elektromotora sa ukupno 746 kW/1014 KS.