Marketing X Business

LinkedIn uprihodio 1,7 milijardi dolara od pretplate

Marx.ba

(Izvor: Rock Content)

LinkedIn je po prvi put objavio podatke o prodaji pretplate na svoje usluge. Društvena mreža za poslovne ljude na taj je način ostvarila prihod od 1,7 milijardi američkih dolara tokom 2023. godine.

Njihove podatke nismo u punom opsegu imali prilike vidjeti od 2016. godine, kada ih je kupio Microsoft, piše Bug.

Ranije su objavili kako su u fiskalnoj 2023. ostvarili 15 milijardi prihoda ukupno, od čega je sedam milijardi dolara stiglo od prodaje korporacijama softvera za pronalaženje novih zaposlenika.

No, tokom prošle godine poslovanje su proširili pretplatom za osobe u potrazi za poslom i druge pojedinačne korisnike, za koju treba izdvojiti 39,99 dolara mjesečno i više.

Glavni dio te inicijative bilo je dodavanje opcija umjetne inteligencije kao što je mogućnost skeniranja oglasa za posao i, na temelju biografije tražitelja posla, automatskog određivanja odgovara li tražitelj onome što se traži. 

Sistem umjetne inteligencije također može pomoći tražiteljima posla u prilagodbi profila na LinkedInu kako bi ih učinili privlačnijima, kao i automatski generirati pisane poruke za traženje posla.

Dan Shapero, glavni operativni direktor LinkedIna, rekao je kako je lani broj korisnika pretplate porastao za 25 posto. Nije naveo o kolikom je apsolutnom iznosu riječ.

Također je istakao kako rani podaci LinkedIna pokazuju da je 70 posto pretplatnika isprobalo nove alate s umjetnom inteligencijom, a 90 posto njih ih je smatralo korisnima.