Marketing X Business

Održan Ladies In Gathering u Sarajevu: Nastavljamo s Boljim odlukama

Marx.ba

(Foto: Ladies In)

Ladies In Gathering nastavlja sa svojom misijom Boljih odluka, održavši sinoćnji događaj u Sarajevu, u prelijepom ambijentu kluba Špica. Gost na ovom druženju bila je Emina Husedžinović Ibrahimović.

Emina je na bh. modnoj sceni prisutna duže od 25 godina, a kako i sama kaže dizajn je njena velika ljubav kojoj je posvećena još od ranog djetinjstva. Njeguje tradiciju te često koristi folklorne elemente u svojim kreacijama i smatra da je to neka vrsta njegog potpisa.

Veliki broj dama iz svijeta mode, biznisa, medicine, IT-ja i drugih oblasti, imale su priliku čuti o tome kako nastaju Eminine kreacije, koji je put od ideje do gotovog proizvoda, o izazovima sa kojima se susretala u svom radu, a govorila je i o mladim nadama bh. modne scene.

– Mi smo kreativna scena. Možda ne pratimo modne tendencije koliko ih svijet prati, ali i uslovi kod nas su drugačiji nego u svijetu. U Bosni i Hercegovini imamo određene probleme, ali ih prevazilazimo. Ono što je potrebno mladima jeste edukacija, ona je osnova za sve. Meni se javljaju mladi i perspektivni ljudi koji žele da im pomognem, da ih usmjerim i vjerujem da imaju potencijal da podignu bh. modnu scenu na neki novi nivo, kazala je Husedžinović Ibrahimović te istakla kako je njena Bolja odluka za ovu godinu da više pažnje posveti zdravlju i porodici i da manje radi.

Specijalno za ovaj događaj Emina je napravila dvije kreacije za Samiru Muratović, osnivačicu i direktoricu Ladies In projekta, koja je kroz razgovor sa Eminom otkrila i šta je to što od ove bh. dizajnerice možemo očekivati u narednom periodu, ali i najavila događaj koji će biti održan krajem godine.

– Cilj nam je da aktivnostima koje provodimo kroz Ladies In Gathering unaprijedimo kvalitet života i promovišemo Bolje odluke, a želimo i da najavimo Dane žene, koji će se održati u decembru, gdje ćemo cijeli jedan dan posvetiti bh. dizajnerima koje ćemo predstavljati tokom godine. Njihove haljine ćemo ponuditi na aukciji, a sav prikupljeni novac donirati u humanitarne svrhe, kazala je Muratović.

Važnost ovakvog događaja prepoznali su i partneri: Avon, kozmetika Afrodita, Sarantis sa brendovima Bioten i Batiste, Hercegovina Produkt, Violeta sa brendovima Vesh, Vio i Violeta Ultra Intense Gold omekšivač za veš, koji su prisutne dame obradovali prigodnim poklonima.