N. D.
Kako bi obilježila svoju 40. godišnjicu, podružnica Porsche Ibérica je predstavila Cuarenta Edition. Sadrži jedinstvenu kombinaciju vanjskih i unutrašnjih boja i završnih obrada, kao i ekskluzivne logotipe inspirirane iberijskom istorijom i kulturom. Kreiranje ovog izdanja 911 okupilo je stručnjake sa tržišta Porsche Ibérica, Style Porsche i Sonderwunsch tim u Zuffenhausenu.
Godine 1984., Porsche je prešao iz toga što ga je u Španiji predstavljao uvoznik u podružnicu, prvobitno nazvanu Porsche España, S.A. Ova prekretnica ne samo da odražava snažnu vezu brenda sa svojim iberijskim entuzijastima, već označava i početak novog poglavlja u istoriji kompanije.
Kako bi obilježio ove četiri decenije i odao počast kupcima koji su ih omogućili, Porsche predstavlja ekskluzivno i visoko individualizirano izdanje kultnog modela 911. Ograničeno izdanje na tržištu odlikuje se pomno izrađenim dizajnom i ekskluzivnošću koja definira suvremeni Porsche luksuz. Sa pažljivo odabranim bojama, materijalima i završnim obradama, svaki automobil u ovoj kolekciji je umjetničko djelo u pokretu, koje je sastavio Porsche Ibérica kako bi ispunio snove male grupe budućih vlasnika.
– Dolazak Porschea kao podružnice u Španiju i Portugal, koji je preuzeo od tadašnjeg uvoznika, bio je prekretnica za brend. Veoma smo ponosni na posao koji smo uradili u ovih četrdeset godina, a ima li boljeg načina da proslavimo nego sa ekskluzivnim modelom ikone kompanije, 911, za naše tržište. U Porsche Ibérica, zadržat ćemo jednu jedinicu koju ćemo koristiti i čuvati kao dragulj za predstavljanje našeg naslijeđa, kaže Tomás Villén, generalni direktor Porsche Ibérica.
Inspiriran iberijskom kulturom i tradicijom
– Ideja iza izdanja Cuarenta bila je da se stvori 911 koji bi naručio španski ili portugalski kupac prije 40 godina i koji je i danas moderan i poželjan. U ovom projektu Sonderwunsch, saradnja sa našim španskim i portugalskim kolegama bila je veoma kreativna. Naučili smo mnogo o iberijskoj kulturi i tradiciji, kao i anegdotama iz perioda osnivanja Porsche Ibérica 1980-ih, kaže Alexander Fabig, potpredsjednik Individualisation & Classic u Porscheu.
Pored raznih aktivnosti povodom godišnjice planiranih tokom godine, Porsche Ibérica je želio stvoriti specijalnu verziju baziranu na kultnom 911 koji bi podsećao na fazu osnivanja 1980-ih. Porsche Ibérica se okrenuo programu Sonderwunsch kako bi započeo proces kreiranja, zajedno sa stručnjacima ovog odjela. Program Sonderwunsch podiže individualizaciju, pažnju na detalje i vještinu izrade na viši nivo. Rezultat je integracija individualnih elemenata dizajna koji nadilaze postojeći katalog za 911.
Tim je otputovao u Porscheovo sjedište u Zuffenhausenu kako bi zajedno kreirali detalje za ovo tržišno izdanje. Čitav proces poduzet je prije lansiranja nove evolucije modela 911.
Odabrana osnovna verzija bila je nova Carrera GTS Coupé, prvi novi model koji je španska podružnica plasirala na tržište prije 40 godina. Bezvremenski sportski stil i tehnička sofisticiranost modela 911 GTS dorađeni su odabranim Sonderwunsch detaljima kako bi se stvorio koncept po mjeri za španske i portugalske kupce. U ovoj drugoj fazi serije 911, verzija Carrera GTS opremljena je novim T-Hybrid pogonskim sistemom. Kombinira električni motor integriran u turbopunjač, laganu visokonaponsku bateriju i električni motor spojen na osmobrzinski PDK mjenjač. Šestocilindrični bokser sada ima zapreminu od 3,6 litara.
Sa snagom sistema od 398 kW (541 KS, 911 Carrera GTS: potrošnja goriva* kombinovana (WLTP) 11,0 – 10,5 l/100 km, emisija CO₂* kombinovana (WLTP) 251 – 239 g/km, CO2 klasa G), može ubrzati od 0 do 100 km/h za 3,0 sekunde i dostići maksimalnu brzinu od 312 km/h (194 mph). Standardna oprema uključuje upravljanje zadnjim točkovima i Porsche Active Suspension Management (PASM) sa 10 milimetara nižim klirensom od tla. Koncept upravljanja Porsche Driver Experience fokusira se na vozačevu osovinu za intuitivni i brži rad.
Ključne komande su postavljene direktno na ili oko volana. Po prvi put u 911, postoji dugme za pokretanje, prirodno lijevo od volana, a instrument tabla je potpuno digitalna.
Dizajn eksterijera
Za Cuarenta Edition, kreirana je vanjska boja po narudžbi: Quercusverde podsjeća na vrlo posebnu nijansu koju imaju listovi hrasta crnike. Ova zelena boja je karakteristična za tipičan krajolik Španije i Portugala, sa svojim poljima hrasta crnike, hrasta i hrasta pluta. Quercusverde je razvijen putem Paint to Sample Plus ponude. Ponuđen preko Porsche Exclusive Manufaktur, program Paint to Sample Plus omogućava kreiranje pojedinačnih boja na osnovu specifikacija kupaca.
Quercus drvo se također koristi u logotipu godišnjice. Ručno je oslikan i postavljen na rešetku zadnjeg poklopca automobila. Dodatno, elementi za identifikaciju uključuju logotip nueveonce/Cuarenta (“911 40”) na B stubu u Cremewhite-u, Porsche i 911 logo na zadnjoj strani u srebrnoj boji, obloge bočnih prozora u aluminijumu, brane na branicima od kamene zaštitne folije u Crni saten i zadnja svetla i traka u crvenoj boji.
Zaštitna folija od kamena funkcionalan je i stilski znak popularnoj opciji 911-ih iz 80-ih. Moderna 911 Carrera GTS Cuarenta Edition vraća ovaj element. Zaštitna folija od kamena je posebno dizajnirana u obliku zaštitne folije koja se nekada koristila i na 911 nazad. U crnom satenu, nalazi se na svakom izdanju Cuarenta. Točkovi su RS Spyder Design u crnom satenu sa naplatkom ofarbanim u Brilliant Silver i centralnim poklopcima točkova u crnom satenu sa monohromatskim Porscheovim grbom.
Ovo je omaž kombinaciji boja koja se nalazila na 911 točkovima 1980-ih.
Koncept enterijera
Unutrašnjost je dizajnirana u dvobojnoj kombinaciji Tarufle Brown i Cohiba Brown kože. Tamnija smeđa nijansa se nanosi na instrument tablu i donje površine.
Upaljač se nanosi na ukrasne površine. Smeđi tonovi odnose se na zanatski rad guarnicionerosa (zanatlija koji rade u sedlarstvu, što se na Iberijskom poluotoku smatra gotovo umjetnošću). Izuzetan privlačan pogled i prilagođen ovom automobilu je Tartan tekstil na središnjim umetcima sedišta u posebno razvijenoj šemi boja: smeđa tartufa, smeđa kohiba, bojica i nijansa Quercusverde pojavljuju se u kariranom uzorku.
Za Cuarenta Edition, elegantan unakrsni šav je primijenjen u boji Crayon i Tartuffle Brown duž ukrasa instrument table i gornjeg panela vrata. Unakrsno šivanje je vrlo ručni proces. Stručnjaci u sedlarstvu pažljivo ručno šiju svaki ubod. Detalj naglašava luksuzni koncept unutrašnjosti automobila. Adaptivna sportska sjedišta Plus (18-smjerna) i zadnja sjedišta su presvučena kožom Cohiba Brown sa cedntrom sjedišta u novom Tartan tekstilu. Elegantne cijevi u boji Crayon proizvedene su sprijeda i straga, naglašavajući luksuzni koncept unutrašnjosti ovog tržišnog izdanja. Prednja sjedišta su dodatno završena sa Cuarenta reljefom na naslonima za glavu.
Na suptilan način, obloga suvozača od kože Tartuf braon pokazuje visokokvalitetni reljef Cuarenta koji naglašava individualiziranu unutrašnjost. Dodatno individualiziran je poklopac za odlaganje stvari na centralnoj konzoli s utisnutim natpisom “Porsche Exclusive Manufaktur”.
Prilikom ulaska u vozilo, kupci će vidjeti štitnike pragova vrata u Aluminium Darksilver s prilagođenim Cuarenta slovima osvjetljenim Cremewhite. Osim toga, individualna LED svjetla na vratima prikazuju poseban „logo stabla Quercus“ na tlu. Pažnja posvećena detaljima može se naći i na ključu vozača, koji je ofarban u Quercusverde i ima Cuarenta slova u srebrnoj boji. Kupcu se predaje u posebnoj dvobojnoj kožnoj torbici za ključeve Tartuf braon i Cohiba Brown – koja se uklapa u unutrašnjost.
Torbica za ključeve također pokazuje reljef logotipa drveta Quercus. Kupci će također dobiti poklopac za automobil u zatvorenom prostoru napravljen po mjeri za Cuarenta Edition. Izrađen u Quercusverdeu, ima Porsche Exclusive Manufaktur logo na prednjoj strani, natpis Cuarenta Edition sa strane u Cremewhiteu i značku na zadnjoj strani.