Marketing X Business

Affiliate marketing: Nova vremena i nove mogućnosti

N. D.

(Foto: Ecoimfyload)

Najjednostavnija definicija kaže – Affiliate marketing ili partnerski marketing predstavlja promociju proizvoda ili usluge neke druge kompanije u zamjenu za proviziju od eventualne prodaje. Dakle, kao affiliate odnosno promoter ne vršimo direktnu prodaju proizvoda nego samo njegovu promociju, a proviziju dobijamo samo ako se izvrši prodaja tog proizvoda putem naše promocije.

Podizanje korisničkog iskustva, olakšavanje partnerstva s brendom „win-win“ i ponovno povezivanje s „izgubljenim“ kupcima – postoji mnogo više mogućnosti za affiliate marketing nego što mislite. Model affiliate marketinga koji se razvio devedestih godina prošlog vijeka još uvijek može biti u velikoj mjeri u glavama nekih marketinških stručnjaka, a karakteriziraju ga popusti, povrat novca i kuponi osmišljeni da natjeraju potrošače da prekorače liniju.

Ali u decenijama od tada, mnogo se promijenilo. Danas, affiliate marketing donosi brojne prednosti za brendove, istovremeno održavajući strogu kontrolu potrošnje na oglase. S pojavom novih platformi, partnera i tehnologija, kanal se transformirao. Sada, kanal pruža brendovima nevjerovatno raznolik mehanizam pomoću kojeg mogu odgovoriti na svoje najveće izazove.

– Affiliate marketing može učiniti sve, od izgradnje svijesti o brendu do podsticanja akvizicije novih kupaca, povećanja vrijednosti korpe, povećanja stope zadržavanja i povećanja lojalnosti kupaca, kaže struka.

Djelomično je to zbog same širine potencijalnih partnerstava koja su sada u ponudi.

– Kada ljudi počnu zaista istraživati industriju, brzo otkriju da postoji čitav niz veoma različitih tipova partnera sa kojima sada mogu da rade, objašnjavaju stručnjaci.

Brendovi se mogu povezati sa specijalističkim blogerima i kreatorima sadržaja na društvenim platformama koji koriste pridružena partnerstva da dopune svoj prihod. Ali postoje i tradicionalne medijske mogućnosti s web stranicama novina i časopisa – da ne spominjemo “win-win” partnerstava između brenda.