Marx.ba
Poulomi Roy, CMO RSH Global, naglašava važnost integracije AI u marketinške kampanje kako bi ostali konkurentni. Ona naglašava transformativni uticaj AI na strategije vođene podacima, personalizovano angažovanje kupaca i upotrebu AI alata.
Kako kaže ova direktorica marketinga, od početka 2020. godine, brendovi za njegu kože transformirali su svoje marketinške pristupe, a prednjačili su novi butik brendovi rođeni tokom pandemije COVID-19.
– U današnjem digitalnom okruženju, umjetna inteligencija (AI) je u središtu ove transformacije, preoblikujući način na koji trgovci razvijaju strategije, analiziraju ogromne količine podataka, stječu uvid u ponašanje potrošača i personaliziraju korisnička iskustva. Ovi brendovi su uveli svježu energiju i pojačali konkurenciju, oslanjajući se na platforme društvenih medija – Instagram, Facebook, YouTube i Twitter – kako bi se direktno uključili s potrošačima. Kako bi povećali svoj doseg, u velikoj se mjeri oslanjaju na marketing uticajnih ljudi, programe preporuka i partnerska partnerstva, uspostavljajući dinamično, interaktivno prisustvo koje ih je brzo dovelo u centar pažnje, kaže ona.
Marketing stručnjakinja kaže da je digitalna promjena donijela je i nove izazove.
– Brendovi sada moraju održavati kontinuiranu vidljivost, angažujući se na brojnim dodirnim tačkama tokom dana potrošača. Na primjer, brend za njegu kože mogao bi započeti dan porukom „osvježi svoju kožu“ i nastaviti s podnevnim podsjetnikom da „hidratizira i podmladi“, stvarajući poruke koje su u skladu s svakodnevnom rutinom potrošača. S obzirom da publika brzo skroluje od jednog sadržaja do drugog, brendovi moraju održavati visok angažman u više sati i na platformama kako bi privukli i zadržali pažnju.
Osim kreiranja sadržaja, AI je u osnovi promijenio način na koji brendovi za njegu kože privlače publiku. Alati vođeni umjetnom inteligencijom omogućavaju brendovima da isporuče visoko personalizirane poruke preko različitih dodirnih tačaka, omogućavajući čestu, individualiziranu komunikaciju koja bi inače bila nemoguća. AI osigurava da svaka poruka stigne do prave osobe u pravo vrijeme, bilo da je to prijateljski podsjetnik da ponovo nanesete kremu za sunčanje ili poziv za večernji ritual njege kože. Vjerujem da je ovdje doprinos AI analizi podataka jednako utjecajan kao i njegove kreativne sposobnosti, naglasila je.
Danas se marketing odnosi na razumijevanje utjecaja sadržaja na potrošače, a ne samo na njegovo širenje. Pristup vođen podacima omogućava brendovima za njegu kože da ostanu relevantni prilagođavanjem poruka i kreativnih sredstava u realnom vremenu na osnovu povratnih informacija publike. Ovaj odziv je neprocjenjiv, nudi uvid u raspoloženje kupaca i pomaže da se poboljšaju trenutne kampanje i buduća lansiranja proizvoda.
– Chat botovi sa AI-om postali su neophodni za pružanje korisničke podrške 24/7, posebno za brendove za njegu kože čiji kupci često traže personalizirane savjete. Chat botovi sada pomažu u nizu upita, od osnovnih informacija o proizvodima do personaliziranih konsultacija o koži, pomažući potrošačima da odaberu proizvode koji odgovaraju njihovim jedinstvenim potrebama. Ova automatizacija povećava zadovoljstvo kupaca, istovremeno ublažavajući pritisak na servisne timove, omogućavajući im da se fokusiraju na složenije upite. Osim toga, chatbotovi služe kao edukativni alati, dijele rutine za njegu kože, savjete i savjete o korištenju proizvoda koji grade povjerenje u brend. U digitalnom dobu, platforme kao što su Meta, YouTube i drugi kanali sadržaja koje generiraju korisnici djeluju kao moćna čvorišta za povezivanje brenda i publike. AI služi kao kritičan most, pomažući brendovima da se snalaze u složenosti brzog marketing okruženja bogatog podacima, poručila je.
Kako je dodala, automatizacijom procesa i personalizacijom angažmana, AI osnažuje brendove da se efikasnije povezuju, pretvarajući podatke u smislene interakcije.
VEZANO
Uspon marketinga održivosti: Kako brendovi mogu iskoristiti ekološki osviještene potrošače