Marketing X Business

Damir Šlosel, direktor dm BiH za Marx.ba: Nastojimo osluškivati potrebe naših kupaca, nismo izolirani otok

Nermin DEMIROVIĆ

(Foto: dm)

Damir Šlosel, je kako je jednom napisano, čovjek sa dvije adrese. Onom zagrebačkom, ali i aktuelnom sarajevskom. On je već 18 godina na čelu kompanije dm u BiH, a prije dolaska u našu zemlju radio je punu deceniju u dm Hrvatska.

Ono što je očigledno jako bitno u njegovom radu je razumijevanje kupaca, razumijevanje zajednice, a sve dobro uklopljeno uz kvalitete zaposlenika i proizvoda.

U ekskluzivnom razgovoru za Marx.ba direktor dm BiH je govorio o onome kako ova kompanija gleda na tržište, kako prate potrebe kupaca, na radnu zajednicu, ali i specifičnosti prostora u kojem kompanija posluje.

Kako dm funkcionira u današnjim turbulentmim vremenima?

– Mi nastojimo prije svega osluškivati potrebe naših kupaca i našu ponudu oblikovati u skladu s potrebama i očekivanjima naših kupaca. Drugi jako bitan je dio da u svakom pogledu pratimo nove trendove i pokušavamo također i na taj način obezbijediti da budemo prisutni kroz različite kanale.

Šta je ono što je sada aktuelno?

– Mogu reći da imamo jedan vrlo predočeni i uspješan online shop. Osim toga imamo jednu emisiju dmLIVE koja ide svake srijede i ona nam donosi live interakciju s našim kupcima koristeći nove tehnologije i nove kanale. Mislim da je to veoma važno u vremenim današnjeg poslovanja u industriji kojoj pripadamo.

Na šta dm obraća posebnu pažnju?

– Nama je vama važno da očekivanja naših kupaca u smislu kvaliteta, prati i prihvatljiva cijena. O tome jako vodimo računa i imamo najpovoljnije cijene na tržištu, a to pokrivamo našim programom “uvijek povoljno” putem kojeg garantiramo niske cijene koje nećemo mijenjati minimalno četiri mjeseca.

Kao kompanija važite za privlačnog poslodavca. Koliko polažete na ljudske resurse?

– U našem DNA je tako zadano da mi moramo oblikovati u našem radnom okruženju takve uvjete za naše zaposlenike da bi se oni mogli razvijati i rasti u svoj svojoj individualnosti i svim svojim kapacitetima. To je ono što se trudimo postići na svakom tržištu, pa tako i kod nas u Bosni i Hercegovini. Znači stvoriti takve uvjete zaposlenicima da oni osjete tu jednu privrženost poslu koji rade, kolegama s kojima sarađuju i onda će sigurno želja njihova za razvojem uroditi dobrim rezultatima.

Kako gledate na segment društvene odgovornisti u kojem je dm izuzetno aktivan?

– Mi ne možemo poslovati izolirano. Što se kaže, nismo otok u svijetu, nego smo dio ove zajednice. Kada smo odlučili doći na bh. tržište naša zadaća je bila da spoznamo koje su to specifičnosti i koje su to potrebe, s jedne strane naših kupaca, s druge strane cjelokupne zajednice. Tako da osluškujemo specifičnosti i pokušavamo kroz sve ove godine našeg poslovanja, a preko 18 godina smo tu prisutni, naći one niše, one segmente za koje vidimo da doprinose cijeloj zajednici. Evo pomenut ću jedan segement na kojem smo već neko vrijeme aktivni, a to je unaprjeđenje ženskog zdravlja i na tome ćemo nastaviti raditi.