N. D.

Na Ilidži se danas održao 11. FMCG RETAIL SUMMIT koji je okupio vodeće stručnjake, lidere najvećih kompanija, proizvođače, distributere i retailere koji aktivno oblikuju tržište i odgovaraju na izazove.
Ova konferencija donosi analize tržišnih trendova, inovativna rješenja, aktualne poslovne strategije i priliku za uspostavljanje vrijednih kontakata među ključnim akterima industrije.
– U vrijeme kada se traže najbolji modeli poslovanja za ostvarivanje pozitivnih rezultata, obrazovanje i umrežavanje predstavljaju ključne elemente uspjeha, poručeno je na samom otvorenju ovog događaja.
Kako je naglasio Rešid Muratović, organizator ovog događaja, na ovom 11. izdanju, samit je ove godine privukao 64 partnera, a prisutno je preko 600 učesnika.
Kako su naglasili organizatori Damiru Šloselu, direktoru dm BiH, dodijeljeno je priznanje za značajan doprinos razvoju FMCG industrije. Njegova posvećenost, kao i trud čitavog tima koji on vodi, omogućili su da dm drogerie markt Bosna i Hercegovina postane jedan od tržišnih lidera, čime je potvrđena njihova dugogodišnja vizija i uspjeh.

Teme i govornici 11. FMCG Retail Summita.
– Tajne ikoničnih brendova – Zenel Batagelj, Valicon, otkrio je kako emocije oblikuju tržište i dugoročno jačaju brendove.
– Dolce Vita – za život pun okusa – Muhamed Avdukić, Planet d.o.o., približio nam je filozofiju uživanja kroz vrhunske proizvode.
– Inovativna rješenja za plaćanje – NLB Smart POS – Arman Bejtula, NLB Banka Sarajevo, predstavio je tehnologiju koja donosi brže i sigurnije transakcije.
– Vodeći trendovi u maloprodaji za 2025. – Iván Radnai, Mastercard, dao je uvid u budućnost tržišta i ponašanje potrošača u Jugoistočnoj Evropi.
– Da li je ananas samo tropsko voće? Erol Ferović (Ananas.ba) otkrio je kako e-trgovina redefiniše maloprodaju.

– Automatizacija i fleksibilnost ERP rješenja ključ su povećanja efikasnosti – o tome su govorili Darko Krkač, Dražen Brašnić i Katarina Pešun (PIS d.o.o.).
– Revolucija u ambalaži mijenja industriju, a Ivana Gasparić-Šimonek i Emir Ibrahimagić (DS Smith) predstavili su nova, održiva rješenja.
– Novi Renault Kangoo Van – promovirali su Ivana Rajić, voditeljica flotne prodaje u kompaniji GUMA M i Irvin Tirak Key Account Manager u kompaniji GUMA M.
– Da li je CSR skupa obaveza ili nova tržišna prilika za FMCG kompanije? O tome je govorila Elizabeta Jovanovska iz Abilities.
Kraj konferencija tradicionalno je obilježio panel trgovaca na kojem su lideri industrije govorili o strategijama prilagođavanja novim tržišnim izazovima:
– Ljiljana Kunosić, CEO Bingo d.o.o. Group
– Damir Šlosel, direktor dm drogerie markt Bosna i Hercegovina
– Slavko Sić, direktor i predsjednik Uprave Holdina d.o.o. Sarajevo i Energopetrol d.d. Sarajevo
– Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzum Bosna i Hercegovina
Na kraju odano je priznanje za one koji su svojim zalaganjem i predanim radom zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu – dodjelom nagrada za najbolje Category managere i “Naše heroje”.
Category manageri koji su nagrađeni su:
Armina Suljić, rukovoditeljica robnih programa alkoholna i bezalkoholna pića, duhan, topli napici i hrana za djecu u kompaniji Bingo d.o.o., Irma Zolj Džeko, category managerica za njegu lica i make up u komapniji dm drogerie markt Bosna i Hercegovina, Jasmina Mešanović, category managericu za Snacks, Basic dry food, Basic Fresh food, Household u kompaniji Holdina d.o.o. Sarajev i Edin Durmišević – category manager na kategorijama svježe meso i riba u kompaniji Konzum Bosna i Hercegovina.
U kategoriji “Naši heroji” nagrađeni su:
Zarifa Čaušević, iz kompanije Bingo;
Lejla Avdić Pašagić, iz kompanije dmBiH,
Samir Klempić, iz kompanije Energopetrol;
Željka Šarac, iz kompanije Holdina;
Esma Čerkez, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Konzum,
Žana Modić, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Mercator.
VEZANO
Rusmir Hrvić, predsjednik grupacije AS Holding: Potrošači su uvijek na prvom mjestu