Marketing X Business

Balfin dovodi u BiH i regiju 50 trgovina danskog brenda

Marx.ba

(Foto: Flying Tiger)

Balfin Group i Flying Tiger Copenhagen, globalno priznati danski maloprodajni brend poznat po inovativnim i razigranim proizvodima, sklopili su strateško partnerstvo za otvaranje 50 trgovina širom regije Zapadnog Balkana u sljedeće četiri godine.

Prva trgovina trebala bi se otvoriti u oktobru 2025. u Skoplju, Sjeverna Makedonija, s daljnjim lansiranjem trgovina u Albaniji, Kosovu, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.

– Na temelju naše snažne prisutnosti širom Evrope i uspješnog ulaska u Tursku u oktobru 2024., zapadni Balkan vidimo kao prirodni sljedeći korak u našem širenju. Apetit regije za međunarodnim robnim markama i njen entuzijazam za kreativne, pristupačne proizvode savršeno se podudaraju s konceptom Flying Tiger Copenhagen. Oduševljeni smo što ulazimo u ovaj dio Evrope i veselimo se što ćemo vrlo brzo stupiti u kontakt s kupcima širom zapadnog Balkana, rekao je Julius Schmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski istok i Afriku (IMEA) u Flying Tiger Copenhagen, piše Indikator.

Steven Grunerud, potpredsjednik za razvoj strategije u Balfin Grupi, opisao je partnerstvo kao snažnu konvergenciju zajedničkih vrijednosti i strateških vizija.

– Kao lider u maloprodajnom sektoru širom jugoistočne Evrope, Balfin Grupa služi kao pristupnica za vrhunske međunarodne robne marke koje žele pristupiti ovom živahnom i brzorastućem tržištu. Naša saradnja s Flying Tiger Copenhagen potvrda je našeg vjerovanja u dugoročno partnerstva koja isporučuju vrijednost i kvalitetu našim kupcima, poručio je.

Osim svojih komercijalnih dimenzija, partnerstvo je spremno stvoriti značajnu socioekonomsku vrijednost u regiji. Očekuje se otvaranje približno 400 novih radnih mjesta u pet zemalja, s fokusom na lokalne operativne uloge koje drektno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.

Osnovan 1995., Flying Tiger Copenhagen ima preko 1.000 trgovina u 38 zemalja širom svijeta. Njegov asortiman proizvoda obuhvata kategorije uključujući kućni dekor, kuhinjsko posuđe, igračke, pribor za pisanje, potrepštine za zabave i sezonske artikle za praznične proslave.