Marx.ba

Izvršna direktorica X-a, Linda Yaccarino, izjavila je da će korisnici “uskoro” moći ulagati ili trgovati na platformi društvenih medija, dok je opisala prodor u finansijske usluge u nastojanju vlasnika Elona Muska da izgradi “aplikaciju za sve”.
– Moći ćete doći u X i moći obavljati cijeli svoj financijski život na platformi. A to je hoće li vam platiti pizzu koju smo sinoć podijelili ili izvršiti ulaganje ili trgovanje. Dakle, to je budućnost, rekla je Yaccarino u intervjuu za Financial Times na festivalu oglašavanja Cannes Lions.
Dodala je da kompanija također istražuje uvođenje X kreditne ili debitne kartice, što bi se moglo dogoditi već ove godine.
Predloženi ulazak u finansijske usluge dolazi u trenutku kada Musk nastoji modelirati platformu, koju je kupio 2022., po uzoru na kineski WeChat – jedinstveno mjesto za razmjenu poruka, plaćanja i kupovinu.
X je već rekao da će kasnije ove godine predstaviti X Money, digitalni novčanik i uslugu plaćanja među korisnicima, s Visom kao prvim partnerom.
Yaccarino je dodala da će X Money prvo biti pokrenut u SAD prije nego što se proširi i na druge lokacije, te je rekla da će usluga korisnicima omogućiti kupovinu robe, pohranu vrijednosti ili davanje napojnica kreatorima na platformi.
– Cijeli trgovački ekosistem i finansijski ekoistem pojavit će se na platformi koja danas ne postoji, rekla je.
Međutim, veliki prodor u finansijske usluge otvorio bi X opterećujućim regulatornim izazovima, poput usklađenosti s propisima o licenciranju i pranju novca.
X se mučio vratiti finansijskom zdravlju nakon što su oglašivači, koji čine većinu njegovih prihoda, masovno napustili platformu nakon Muskove akvizicije platforme tada poznate kao Twitter za 44 milijarde dolara. Mnogi su naveli zabrinutost zbog njegovog pasivnog pristupa moderiranju, što znači da bi se njihovi oglasi mogli postavljati u blizini nepoželjnog sadržaja, kao i zbog provokativne upotrebe platforme od strane samog milijardera poduzetnika.
Napetosti između vodstva X-a i oglašivača su se rasplamsale. U intervjuu, Yaccarino je odbacila optužbe da je kompanija društvenih medija nedavno prijetila brendovima tužbama ako ne kupe oglašavanje na X-u.
Prošle sedmice je odbacila kao “rekla-kazala” izvještaj Wall Street Journala, u kojem se navodi da je pola tuceta brendova, uključujući Verizon i Ralph Lauren, sklopilo dogovore o kupovini oglasa nakon što su primili prijetnje.
– To su neimenovani izvori, slučajni komentatori trećih strana, rekla je Yaccarino.
X je prošlog ljeta podnio saveznu antimonopolsku tužbu protiv Globalnog saveza za odgovorne medije, koalicije brendova i reklamnih agencija, kao i nekoliko drugih brendova, pieš Seebiz. Kompanija društvenih medija optužila je grupu za kršenje zakona o tržišnom takmičenju koordiniranjem “ilegalnog bojkota” pod krinkom inicijative za online sigurnost.
Tokom vremena, X je dodao ili uklonio nekoliko brendova iz tužbe. Unilever je uklonio iz tužbe nakon što je u oktobru ponovno pokrenuo oglašavanje na platformi društvenih medija.