Marketing X Business

Ascend 2030: Nelt Grupa najavljuje rast investicija na 400 miliona eura

Marx.ba

(Foto: Nelt Grupa)

Nelt Grupa je jučer u Beogradu predstavila novu strategiju „Ascend 2030“, petogodišnji strateški okvir koji definira ambiciozan razvojni plan kompanije. Strategija predviđa ulaganja od preko 400 miliona eura u infrastrukturu, digitalnu transformaciju, jačanje organizacije i akvizicije proizvodnih i distributivnih kompanija na tržištima na kojima Grupa posluje.

Nakon uspješno realizovanog ciklusa „Accelerate 2025“, nova faza donosi fokus na dodatno osnaživanje organizacije, akvizicije, digitalizaciju poslovanja, uvođenje naprednih AI rješenja i snažnu ESG agendu.

Strategiju je, u hotelu Hilton u Beogradu, pred 250 menadžera Nelt Grupe, predstavio Izvršni Odbor Nelt Grupe, uključujući potpredsjednike kompanije za tržišta Srbije, Adria regiona, Afrike i Neltovih brendova, kao i izvršnih direktora finansija, ljudskih resursa, informacionih tehnologija i strategije i transformacija.

– Prethodni trogodišnji ciklus bio je veoma uspješan za nas. „Ascend 2030“ određuje narednu fazu našeg puta. Imamo ambiciju da u narednih pet godina investiramo 400 miliona eura u ljude, brendove i infrastrukturu, logističku i digitalnu, naglasio je Darko Lukić, CEO Nelt Grupe, koji na ovoj poziciji obilježava godinu dana mandata. 

Goran Cerovina, potpredsjednik za Adria tržišta, naveo da je petogodišnji cilj pozicioniranje kao regionalnog lidera sa skalabilnim i otpornim poslovnim modelom. Održivi i ubrzani rast oslanja se na tri ključne poluge – optimizaciju, investicije i akvizicije, uz fokus na ljude i kulturu kao glavne pokretače transformacije i uspjeha.

Ascend 2030 je novo poglavlje u poslovanju Nelt Grupe i simbolizuje ambiciju kompanije da se uzdigne na još viši nivo efikasnog, odgovornog  i održivog poslovanja. Iz ubrzanja, koje je Nelt Grupu fokusiralo na transformaciju, širenje, i rast prihoda, uspon simbolizuje slijedeću fazu koja zahtjeva jačanje organizacije i podizanje kompetenci, procesa i tehnologija.