Š.M.

U vremenu kad je dobar vizuelni identitet proizvoda pola uspješnog posla, grafički dizajn je ujedno postao ključni faktor prepoznatljivog marketinškog nastupa. On nije samo estetski element, već je moćno oružje koje ima sposobnost privlačenja pažnje, prenošenja poruka i izazivanja emocija. Važnost grafičkog dizajna u marketingu nikada nije bila veća, jer se takmičenje za pozornost potrošača odvija na svim digitalnim, ali fizičkim platformama.
Prvi dojam je ključan, a dizajn je često prvi element s kojim se potrošači susreću. Smisleno oblikovani logotipi, atraktivni vizuali i harmonična paleta boja mogu instantno stvoriti pozitivnu asocijaciju sa markom. Kvalitetan grafički dizajn osigurava prepoznatljivost i izgradnju identiteta marke, pomažući joj da se istakne iz gomile i stvori vjernu publiku.
Ako 61% marketera smatra da je grafički dizajn integralni dio svake marketinške strategije, onda nema sumnje da je to prava formula i za digitalne strategije. Sve ono što se može prikazati ciljnoj grupi kroz upotrebu različitih grafičkih elemenata, ili u kombinaciji sa upečatljivom tipografijom, treba na taj način prikazati, jer će rezultati vidljivosti i prihvaćenosti takvog sadržaja biti mnogo veći nego kada se radi o jednostavnoj fotografiji ili suhoparnom tekstu.
Grafički dizajn je najmoćnija forma umjetnosti, koja može da udahne svežinu i inovativnost digitalnom marketingu i podiže ga na jedan sasvim novi nivo. On je takođe i ključna komponenta za izgradnju brenda i njegovu prepoznatljivost među ciljnom grupom, kao i ključni element koji može uticati na kupca da donese odluku o kupovini.
Bilo da razgovarate sa ekspertima iz oblasti brendinga ili marketinga na društvenim mrežama, i jedni i drugi će vam reći isto – grafički dizajneri i digitalni marketeri rade zajedno na kreiranju jedinstvene strategije online prodaje određenog proizvoda.
Neko je jednom rekao: “Dobar dizajn je lako uočiti, a odličan ne.“ Zašto je to tako? Jednostavno je, odličan dizajn prati priču brenda, prirodno se stapa sa njom i nema potrebu da odskače.
Kao vlasnik kompanije, svakako želite da vaš proizvod bude omiljen među kupcima i predstavljen na najbolji način. Takođe, želite i da se vi njime ponosite. Onda bi i vaši vizuali trebalo da budu u tom istom maniru, zar ne?
Evo nekoliko savjeta koje biste trebali slijediti kako bi vaš vizual bio na samom vrhu najboljih.
Razumijte Ciljnu Publiku. Prije nego što počnete dizajnirati, temeljito razmislite o vašoj ciljnoj publici. Koje su njihove preferencije, potrebe i interesi? Vaš dizajn treba odražavati i privlačiti upravo tu publiku.
Jasna Poruka. Vaš dizajn treba komunicirati jasnu poruku. Izaberite ključnu poruku koju želite prenijeti i osigurajte da je centralno postavljena i lako razumljiva.
Minimalistički Pristup. Manje je često više. Jednostavan i čist dizajn može biti izuzetno snažan. Izbjegavajte pretrpanost elementima, jer to može zbuniti gledatelje.
Paleta Boja. Boje igraju ključnu ulogu u dizajnu. Izaberite paletu boja koja se slaže s identitetom marke i odražava željenu emocionalnu reakciju publike. Ograničite se na nekoliko glavnih boja kako bi se održala konzistentnost.
Fontovi. Odaberite fontove koji su lako čitljivi i odgovaraju tonu vaše poruke. Ograničite se na 2-3 fonta kako biste održali koherentnost i dosljednost.
Vizualna Hijerarhija. Postavite elemente dizajna tako da jasno prikažu što je najvažnije. Veći, svjetliji i bolje pozicionirani elementi privlače pažnju, dok manji i slabiji elementi mogu dopuniti i podržati glavnu poruku.
Originalnost. Pokušajte stvoriti dizajn koji se ističe i izdvaja iz mase. Originalni dizajn često privlači veću pažnju i zapamćuje se.