Marketing X Business

To je zamka: Uspješni ljudi izbjegavaju jedan savjet

Marx.ba

Povlačite prave poteze (Izvor: Pixbay)

U nekom trenutku života, vjerovatno ste čuli da morate da pronađete uzora. Uspješni ljudi upozoravaju da zamka u koju mnogi padaju jeste da vide nekoga ko je uspješan, da žele da rade ono što taj neko radi i da pokušavaju da ga oponašaju.

Umjesto toga, raznovrsnost uzora može vam pružiti različite perspektive i iskustva koja vam mogu pomoći da razvijate svoje vještine i postignete svoje ciljeve.

Problem sa imitiranjem svojih uzora je u tome što ne možete uvijek da stvorite tačne faktore koji su ih doveli do uspjeha – od poznanstva sa pravom osobom na radnom mjestu do sreće.

Drugim riječima, izbori i radnje koje su funkcionisale za vašeg omiljenog poslovnog idola možda neće raditi za vas. Mnogo efektivnije je pronaći mnoštvo uzora koji se bave onim čime vi želite i procijeniti njihove zajedničke karakteristike ili obrasce, navodi CNBC.

Dok identifikujete potencijalne uzore koje ćete dodati na svoju listu, postavite sebi pitanja kao što su:

  • Kako se oni ponašaju?
  • Koje vještine treba da posjedujete da biste uspješno obavljali svoje uloge?
  • Šta ih čini liderima u svojoj oblasti?

To podrazumijeva da okupite odabranu grupu ljudi koji vas dobro poznaju i mogu vam dati savjete i pomoći u donošenju odluka. Njihova uloga jeste da vas navedu da razmišljate drugačije i proširite svoju mrežu.  

 Preporučuje se da to budu ovi ljudi:

  • Mentor
  • Blizak prijatelj
  • „Sponzor“, koji garantuje za vaše snage i sposobnosti
  • „Konektor“, koji će da olakša vaše odnose sa ljudima
  • „Stručnjak“, koji često ima odgovore na goruća pitanja

Kada analizirate povratne informacije koje dobijate od tih ljudi, možete pronaći korisne obrasce za vas. Možda oni preporučuju slične resurse za vaš profesionalni razvoj ili vam pružaju konstruktivnu kritiku.

Identifikovanje i praćenje tih veza može vam pomoći da budete bolji. Ukoliko imate obrazac, onda postoji neki signal, a ne samo šum.