Marketing X Business

Coca-Cola predstavila novi okus, kreirala ga je pomoću umjetne inteligencije

Marx.ba

(Izvor: Coca-cola)

Coca-Cola se vratila s još jednim misterioznim okusom. Brend je predstavio Y3000 Zero Sugar, novo piće stvoreno zajedničkim naporima i inovacijama umjetne inteligencije (AI) i ljudi. Novo piće pridružuje se segmentu Creations tog brenda te poziva obožavatelje da “zamisle kakav je okus i osjećaj budućnosti”

– Nadamo se da će Coca‑Cola i dalje biti relevantna i osvježavajuća u 3000. godini kao što je danas. Stoga smo sami sebi postavili izazov da istražimo to kakvog bi okusa Coca-Cola iz budućnosti mogla biti. Uloga svake kapi je iskoristiti najnovije, najnaprednije tehnologije i kulturne trendove za stvaranje novih iskustava.

Nakon što smo se prošle godine oslonili na proširenu stvarnost, prihvatamo snagu umjetne inteligencije i nastavljamo graditi sposobnosti naše firme u ovom uzbudljivom prostoru. Platforma Coca‑Cola Creations stvorila je nove puteve za produbljivanje našeg angažmana s postojećim obožavateljima i onima koji možda prije nisu razmišljali o našem brendu, izjavila je Oana Vlad, viša direktorica globalne strategije u Coca-Coli, piše Interesting Engineering.

Iz Coca-Cole navode da su “stvorili Y3000 spajanjem ljudske i umjetne inteligencije da bi razumjeli kako ljudi zamišljaju budućnost kroz emocije, težnje, boje i okuse”. Obožavatelje iz cijelog svijeta zamolili su da pošalju povratne informacije o tome kakvog bi okusa bilo piće iz budućnosti, što je pomoglo Coca-Coli u njegovoj izradi. Korištenje umjetne inteligencije omogućilo je firmi da razvije profile okusa i dizajnira vanjsko pakiranje proizvoda – logotip i tekst.

Svaka limenka Y3000 također ima QR kod, koji će, kada se skenira i odvede na stranicu Creations, kupcima dati kratak uvid u to kako će izgledati budućnost za 977 godina. Potrošači će moći pristupiti Coca‑Cola Creations Hubu, gdje mogu filtrirati fotografije putem prilagođene Y3000 AI kamere.

Piće dolazi s futurističkim dizajnom ambalaže, uključujući svijetle i “optimistične tonove”, rekli su iz Coca-Cole. Logotip Coca-Cola Creations sastavljen je od pjenušavih mjehurića, a Coca-Cola Spencerian Script napravljen je od tekućih tačkastih grupa koje se spajaju kako bi predstavljale ljudske veze našeg planeta u budućnosti.