Marx.ba
Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavlja se posvećeno baviti pozicioniranjem Njemačke kao održive turističke destinacije. Tim povodom je u Sarajevu održano prijatno druženje tokom kojeg je predstavljena tekuća kampanja Turističke organizacije Njemačke – Simply FEEL GOOD.
Njemačka se, na međunarodnom planu, sve više ističe kao održiva destinacija. U Indeksu održivog razvoja (Sustainable Development Goals – SDG), koji mjeri napredak 193 zemlje u ostvarivanju klimatskih ciljeva UN-a, Njemačka je napredovala sa šestog na četvrto mjesto u 2023. godini. Prema analizi koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta IPK International u septembru 2022. godine, potencijalni posjetioci stavljaju Njemačku na treće mjesto u poređenju sa 27 destinacija kada je riječ o održivosti i klimatskim akcijama. U skladu sa ovim pozitivnim podizanjem svijesti, Turistička organizacija Njemačke (DZT) ponovo pokreće svoju globalnu vodeću kampanju za održivost pod nazivom Simply FEEL GOOD, koja sadrži mnoge ideje za održiva putovanja.
– Od 2021. godine, nagrađivana kampanja FEEL GOOD uspješno promovira naš širok spektar certifciranih održivih ponuda na međunarodnim tržištima. Kampanja za 2023. godinu prikazuje kako odmor u Njemačkoj može kombinirati održivost, ukus luksuza i različite doživljaje i otkrića. Ideje za putovanja izabrane za kampanju također odražavaju sve veći broj turističkih regiona, hotela, operatera i prevoznih kompanija koje se fokusiraju na održivost. Strategija i sprovođenje kampanje direktno podržavaju ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDG) i naš cilj da učinimo dolazni turizam u Njemačkoj održivijim, kaže Petra Hedorfer, predsjednica upravnog odbora DZT-a.
Simply FEEL GOOD 2023.
U srcu kampanje Turističke organizacije Njemačke nalazi se odredišna stranica na stranici www.germany.travel. Ova platforma za informacije i inspiraciju prikazuje oko 140 ideja za održivo putovanje odabranih iz različitih dijelova Njemačke. Četiri klastera: Discover, Enjoy, Stay overnight i On tour olakšavaju pregled ponuda.
Mape Njemačke se također povezuju sa drugim idejama za održivo putovanje na odgovarajućim internet-stranicama 16 saveznih država i sa smještajem koji je certificiran od barem jednog od 17 priznatih programa održivosti.
Propratni video FEEL GOOD pruža dodatnu inspiraciju. Održivi odmor čuva prirodne resurse, podstiče međukulturno razumijevanje i podržava lokalne biznise. Mnoge destinacije su posvećene ovom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre za životnu sredinu ali i za domaćine i njihove goste. Njemačka kao turistička destinacija ima idealne sastojke za izuzetna i održiva iskustva odmora koja također pomažu u zaštiti klime i životne sredine. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da se upustite u otkrivanje održive turističke ponude na FEEL GOOD mikrotranici.
Njemačka željeznica (Deutsche Bahn) – sveobuhvatna posvećenost održivosti
Kao Premium Partner, Deutsche Bahn aktivno učestvuje u realizaciji kampanje Simply FEEL GOOD. Kompanija je pokrenula je brojne mjere kako bi zaštitila klimu, prirodu i resurse, smanjila zagađenje bukom i postigla svoje ciljeve održivosti.
Turistička organizacija Njemačke
DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička organizacija Njemačke koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za privredu i klimatske mjere, na osnovu odluke njemačkog parlamenta. DZT kreira i sprovodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inostranstvu i podsticanja turističkih posjeta Njemačkoj.
Primarne strateške oblasti djelovanja GNTB-a su:
- Razvijanje akcionih planova zasnovanih na dokazima na osnovu ciljanog istraživanja tržišta i tekuće analize specifične potražnje kupaca (Sinus milieus).
- Podrška turističkoj industriji, u kojoj dominiraju mala i srednja preduzeća, kroz upravljanje odnosima i razmjenu znanja.
- Podizanje svijesti o brendu Destination Germany i unapređenje profila brenda sa fokusom na održivost i ublažavanje klimatskih promjena.
Kako bi dolazni turizam bio održiviji i konkurentniji, organizacija slijedi strategiju koja se oslanja na tri stuba i predstavlja kombinaciju djeljenja znanja sa spoljnim partnerima i prateću komunikacionu strategiju sa internom inicijativom za održivost. DZT pozicionira Njemačku kao održivu i inkluzivnu destinaciju na međunarodnom tržištu putovanja.
DZT je pionir kada je riječ o korištenju imerzivnih tehnologija (virtuelna, proširena i mješovita stvarnost), glasovnih asistenata i drugih konverzacijskih interfejsa i aplikacija vještačke inteligencije kao što su chatbotovi. Kako bi se osigurala vidljivost turističkih ponuda na marketinškim platformama zasnovanim na vještačkoj inteligenciji, DZT koordinira projekat otvorenih podataka njemačke turističke industrije.
GNTB ima 25 stranih predstavništava kojima upravlja iz svoje centrale u Frankfurtu.