Marketing X Business

Viber uvodi napredne funkcionalnosti za biznise o okviru malih i srednjih preduzeća

Marx.ba

(Izvor: Rakuten Viber)

Rakuten Viber najavio je novu seriju poslovnih funkcionalnosti i alatki za mala i srednja preduzeća. Na osnovu povećane potražnje za interakcijom između brendova i korisnika unutar aplikacije, Viber je proširio seriju alatki kojima kompanije stiču sposobnost da dopru do novih mušterija, izgrade i održe njihovu vjernost – kao i da unaprijede i povećaju prodaju, piše u zvaničnom saopćenju kompanije.

Šezdeset procenata kupaca na internetu napustili bi brendove koji ne uvedu personalizaciju svog sadržaja. U nastojanju da se prilagode ovim očekivanjima, kompanije se okreću omiljenim aplikacijama za razmenu poruka kako bi isporučile personalizovana korisnička iskustva.

Sa više od milijardu preuzimanja aplikacije samo na Android platformi Viber je u mogućnosti da predstavi kompanije velikom broju potencijalnih kupaca.

Prvo rješenje koje će biti predstavljeno na platformi je besplatan, samouslužni komunikacijski centar za mala i mikro preduzeća putem kojeg će lako moći da stupe u kontakt sa domaćim potrošačima, da se bave pristižućim upitima, pospiješe mogućnost pretrage svojih poslovnih profila i stimulišu prodajne aktivnosti. Tako će korisnici lako moći da pronađu željene kompanije putem pretrage u Viberu ili klikom na dostavljeni link, istraže profil željenog brenda i započnu prepisku sa njim. Preduzetnicima će biti omogućeno da razdvoje poslovnu od privatne prepiske, čime se povećava mogućnost dalje interakcije sa kupcima – kao i razvoj i rast poslovanja.

Foto: Freepik

Posebno prilagođeni cjenovnici za dodatne usluge biće ponuđeni ubrzo poslije uvođenja inicijalnih, koje su besplatne i samouslužne, a na osnovu povratnih informacija i potreba izraženih od strane kompanija koje ih budu koristile.

– Širenjem portfolija naših usluga iz domena biznisa, potvrđujemo posvećenost kreiranju rješenja za sve nivoe potreba kompanija svih veličina i profila”, napominje Cristina Constandache, glavna direktorica odjeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber.