Marx.ba
Amazon će sljedeće godine omogućiti dilerima automobila da prodaju automobile preko svoje stranice, počevši od južnokorejskog proizvođača automobila Hyundai, objavila je kompanija.
Kompanija je polako ušla u posao kupovine automobila tokom godina, pokrećući digitalne izložbene prostore na svom sajtu kako bi kupci mogli da istražuju i upoređuju vozila, ali ne i da ih kupuju direktno preko Amazona. Potrošači također mogu kupiti automobilske proizvode, kao što su zamjenski dijelovi, preko Amazona.
Počevši od 2024. godine, Amazon će kupcima omogućiti da kupe novi automobil na mreži, a zatim ga podignu ili ga isporuče lokalni zastupnici. Potrošači će moći pretražiti dostupna vozila u svom području, napraviti izbor, a zatim provjeriti na Amazonu koristeći svoj željeni način plaćanja i finansiranja. Kompanija je saopštila da će nova funkcija „stvoriti još jedan način za trgovce da izgrade svijest o svom izboru i ponude pogodnosti svojim kupcima“.
Izvršni direktor Amazona Andy Jassy rekao je da će partnerstvo s Hyundaijem promijeniti “lakoću s kojom kupci mogu kupiti vozila putem interneta”. Kao dio ugovora, Hyundai će također uključiti Amazonov Alexa glasovni asistent u svoje automobile počevši od 2025. godine.
Ovim potezom, kupci će moći da kupuju automobile na Amazonu, ali trgovac je i dalje krajnji prodavac. Tradicionalni proizvođači automobila kao što je Hyundai imaju složene odnose sa dilerima koji su u mnogim državama podržani zakonima koji otežavaju ili otežavaju ili nezakonito zaobilaze franšizne dilere i prodaju nova vozila direktno potrošačima.
Tesla i drugi pokretači električnih vozila kao što je Rivian, razvili su zaobilazna rješenja u mnogim državama za direktnu online prodaju vozila potrošačima. Oni uključuju pokretanje prodaje u državama koje ne zabranjuju tu praksu ili poduzimanje pravnih mjera za borbu protiv takvih zakona, kao što su to učinili u Michiganu.
Postoje manje strogi zakoni u vezi s prodajom polovnih vozila, što olakšava kompanijama da prodaju polovne automobile i kamione putem interneta direktno potrošačima.