Marketing X Business

Atlantic Grupa zaključila transakciju Strauss Adriatic vlasnika brendova kafe Doncafe i C kafa

Marx.ba

(Foto: Atlantic grupa)

Atlantic Grupa objavila je da je zaključila transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa. Tako se ova dva brenda ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju. Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

– Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kafa veliki dio. Vjerujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obje kompanije, zaposlenici te tržište i potrošači – možemo biti zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru naše regije uvijek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Europe, i nastavljamo raditi u istom smjeru. Iznad svega, želim poželjeti iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji ulaze u naš sistem, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama, komentirao je Mate Štetić, potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu te Slatko i slano.

Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić naglašava da su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati dosadašnji biznis u Srbiji, kako i snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kafe.

– Ponosni smo na rezultate koje smo dosad ostvarili i uvjereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kafom na tržištu Srbije, istako je Daničić.

Iz Atlantic Grupe su naglasili kako namjeravaju značajno ulagati u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

– Razvoj ključnih proizvodnih kategorija; kafe, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića, organski i akvizicijama poznatih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova, istakli su iz Atlantic Grupe.

Povezani članci