Marketing X Business

Entrio investira 9 miliona eura: Želi gospodariti regionalnom industrijom ulaznica

Bloomberg Adria

(Foto: Entrio)

Entrio Platforma osigurala je stratešku investiciju u vrijednosti većoj od devet milijona eura Invera Equity Partnera, ostvarivši tako najveći investicijski ciklus u historiji industrije prodaje ulaznica u Jugoistočnoj Evropi.

– Saradnja s Invera Equity Partnerima rezultirat će značajnim rastom platforme Entrio u svim segmentima poslovanja, jačanjem pozicije na postojećim tržištima te otvaranjem novih inozemnih tržišta. Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, kazališta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina, izjavio je u službenom priopćenju Berislav Marszalek, osnivač i CEO Entrio platforme.

Entrio platforma osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica. Danas je Entrio vodeća event platforma u regiji, poslujući na tržištima Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

– Invera EP će kroz snažnu dokapitalizaciju investirati u Entrio te podržati firmu u daljnjem rastu i razvoju, a operativno vodstvo, s punim povjerenjem ostaje pod postojećom upravom. Ovo je četvrta Investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza. Naše iskustvo u skaliranju takvih koncepata već je donijelo odlične rezultate na postojećim investicijama. Isti ishod očekujemo i kod Entrija, dodao je Denis Sabolović, Investment Manager Invera Equity Partnera.

Entrio platforma već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode. U 2023. godini prodali su više od milion ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 miliona eura za više od tri hiljade događaja, što je ujedno rekordni rezultat za kompaniju. Od osnivanja platforme, ovo je četvrta i najznačajnija investicija.

Povezani članci