Marx.ba
Coca-Cola je podigla svoje godišnje prognoze za organsku prodaju i profit, signalizirajući da su potrošači spremni da potroše više na skuplje sokove, energetska pića i druge proizvode ovog giganta, uglavnom na međunarodnim tržištima.
Dionice kompanije porasle su za oko jedan posto u pretržišnom trgovanju jer je Coca-Cola također zabilježila iznenađujuće povećanje kvartalnih prihoda. Istovremeno je zabilježila pad prodaje u Sjevernoj Americi za jedan posto, jer potrošači i dalje oprezno troše, prenosi Reuters.
Coca-Cola se širi na nova područja u Aziji i Evropi kako bi održala rast prihoda i lansirala nove verzije svojih pića, kao što su Coke Spiced i Georgia Coffee, na tržištima koja postaju sve osjetljivija na cijene. Kompanija je objavila da je prosječna prodajna cijena porasla za devet posto u drugom kvartalu, dok je broj prodatih jedinica porastao za dva procenta.
Njujorški rival PepsiCo nije ispunio očekivanja za prihode u drugom kvartalu, jer su česta povećanja cijena i konkurencija brendova privatnih etiketa doveli do pada prodaje njegovih grickalica i sokova, uglavnom u SAD.
Coca-Cola je prognozirala da će organska prodaja za fiskalnu 2024. godinu porasti između devet i 10 posto, u poređenju sa prethodnim očekivanjem rasta od osam do devet procenata. Kompanija očekuje da će prilagođeni profit za fiskalnu 2024. porasti između pet i šest posto u poređenju sa prethodnom prognozom rasta od četiri do pet posto.
Neto prihodi Coca-Cole u drugom kvartalu porasli su za 2,9 posto na 12,31 milijardu dolara, što je nadmašilo procjene LSEG od 11,76 milijardi dolara. Na prilagođenoj osnovi, kompanija je zaradila 84 centa po dionici, u poređenju sa procjenama od 81 centa.