Marketing X Business

Direktor Aerodroma Mostar: Proširenje kapaciteta i poboljšanje infrastrukture

Marx.ba

(Izvor: Avioportal)

Prošla godina predstavljala je važan korak naprijed za Aerodrom Mostar, koji je uspio preokrenuti negativan trend i ostvariti značajan rast u broju putnika. Uvođenjem nove linije s Croatia Airlinesom, dodatnim charter letovima, postignuto je gotovo dvostruko povećanje u broju putnika u odnosu na prethodnu godinu, dosežući impresivnih 20.500 putnika, putnika što je skoro 100 posto povećanje u odnosu na 2022. piše, avioportal koji je na tu temu razgovarao sa Markom Đuzelom, direktorom ove zračne luke.

– Vrhunac svega je bilo potpisivanje ugovora sa kompanijom Air Serbia sa kojom smo dogovorili toliko priželjkivani Beograd te sa kompanijom Sky Alps sa kojom smo dogovorili 4 nove rute odnosno Bari, Rim, Munchen i Veronu, rekao je za ovaj portal Marko Đuzel, direktor Aerodroma Mostar.

Ključni planovi za razvoj aerodroma Mostar u nadolazećim godinama usmjereni su na implementaciju projekata koji će omogućiti proširenje kapaciteta i poboljšanje infrastrukture.

– Kako nisu rađeni nikakvi projekti mi smo drugu polovicu prošle godine iskoristili za izradu projektne dokumentacije. Uradili smo projekte širenja voznih staza, projekt instalacije centralnih svjetala na uzletno sletnoj stazi i projekt širenja komercijalnog parkinga. Sada imamo završene projekte ca cca 2 mil eura. Sijedi nam potraga za sredstvima kako bi mogli krenuti sa realizacijom, dodao je Đuzel.

U cilju privlačenja novih avio-kompanija i otvaranja novih ruta, aerodrom Mostar aktivno radi na eliminaciji tehničkih prepreka, poput osiguranja distribucije goriva, uspostavljanja zimske službe te certifikacije aerodroma prema EASA standardima. Planira se povećanje broja ruta s trenutnih 6 na minimalno 8 do 9, što će dodatno ojačati povezanost ovog aerodroma.

U skladu s globalnim trendovima održivosti, aerodrom Mostar takođe poduzima korake za smanjenje ekološkog otiska.

– Mi smo u procesu izrade projektne dokumentacije za instalaciju solarne elektrane. To je prva faza. Nakon toga pokrećemo veliki projekt koji za cilj ima analizirati potencijale za izgradnjom dodatnih solarnih postrojenja. Kada je riječ o ostalim projektima radimo projektnu dokumentaciju za zamjenu aerodromskog rasvjetnog sistema u led rasvjetu. Treća faza je plan nabave opreme koji je prilagođen na način da se sva preostala oprema zamjeni sa električnim sredstvima za prihvat i otpremu zrakoplova i putnika, poručio je Đuzel za avioportal.