Marketing X Business

Direktorica marketinške agencije godine u svijetu za Marx.ba: Ljudi su sve, bez kreativa nema ni kreativnosti

Nermin DEMIROVIĆ

(Foto: Jung von Matt AG)

Jung von Matt AG je marketinška agencija je prije nekoliko dana nagrađena je prestižnom nagradom za agenciju godine na New York Festivals Advertising Awards. Agencija je zaradila impresivan broj zlatnih, srebrnih i bronzanih trofeja za svoj revolucionarni rad za vrhunske klijente uključujući adidas, BMW, Hamburg Marketing GmbH, Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), Deutscher Sparkassen- und Giroverband e.V. & S-Communication Services GmbH, Opel Automobile GmbH i Hyundai.

Titula Agencije godine dodjeljuje se reklamnoj agenciji koja osvoji najviše bodova za izvanredan kreativni rad u svim medijima, a Jung von Matt AG je pokazala izvrsnost i stigla do nagrade.

U ekskluzivnom razgovoru za Marx.ba govorila je neizvršna kreativne predsjednica i art direktorica ove svjetski uspješne agencije, Dörte Spengler-Ahrens.

Kako biste definisali svoju poslovnu strategiju?

– Jung von Matt je nezavisna kreativna agencija kojom upravlja vlasnik sa sjedištem u Njemačkoj i prisutnošću u deset zemalja širom svijeta. Naš kredo je stvoriti zamah za brendove. Moment ne znači samo privlačenje pažnje ljudi, već i značajan uticaj na njihova srca. Nezavisni smo, neočekivani i nikad zadovoljni. Mi stvaramo zamah.

Koji su glavni trendovi u oglašavanju danas?

– U ovom trenutku postoje dva glavna trenda. Prvi je pomak ka stvaranju više sadržaja vođenog oglašavanja, a ne samo fokusiranju na prodaju proizvoda. Na primjer, kampanja poput one koja je nedavno dobila nagradu u Cannesu za Pedigree ne samo da promoviše hranu za pse, već uključuje i pse iz skloništa za životinje koji su dostupni za udomljavanje. Drugi veliki trend je kraj “oglašavanja”, što znači da je era mračne komunikacije iz perioda korone završena. Ljudi sada žude za sretnim, pozitivnim i ugodnim oglašavanjem.

Koji su kanali najvažniji u oglašavanju?

– Teško je odrediti prioritete jer svaka ciljna grupa ima svoj preferirani kanal oglašavanja. Sve u svemu, sa sigurnošću se može reći da su pokretne slike i dalje ključne ako želite da pokrenete ljude. To se može dogoditi na svim kanalima – na mreži, društvenim medijima ili, za neke ciljne grupe, još uvijek na TV-u.

Koliko je važno ulaganje u ljudske resurse i obrazovanje?

– Ljudi su sve. Bez kreativa nema ni kreativnosti. Stoga je važnije nego ikad ulagati u obuku, dalje obrazovanje i lični i profesionalni razvoj naših ljudi. Srećom, došli smo do vremena u kojem su ljudi zaista na prvom mjestu.