Marx.ba

Podravka i Kraš su početkom juna započeli poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, dodatno osnaživši saradnju kroz distribucijsko partnerstvo u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD.
Prema objavi Podravke, ta saradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu.
– Krašev bogati asortiman pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji, stoji u saopćenju.
Cilj saradnje je, navodi se, ostvariti dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obje kompanije te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima širom SAD, piše Seebiz.
– Tokom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom saradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima, naglasila je predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić.
Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša Tomislav Bagić, istaknuvši kako su Kraš i Podravka i kroz prethodne saradnje pokazali da zajedno postižu dobre rezultate.
Svakako radi se o dobrom primjeru saradnje dvije kompanije koje imaju i na našem tržištu veliki udio sa svojim proizvodima.