Marketing X Business

Društvene mreže sve češće postaju glavno mjesto za online shopping

Marx.ba

(Izvor: X)

Istraživanje koje je objavila marketinške agencije Influencer Marketing Factory, otkriva kako je gotovo polovica američkih potrošača ove godine kupila nešto putem društvenih mreža.

Istraživanje, provedeno na 1.000 ljudi u SAD, otkrilo je kako je 43,4% ispitanika kupilo barem jedan proizvod na društvenim mrežama u 2023. godini.

YouTube, Instagram i TikTok su samo neke od društvenih platformi koje potiču online shopping i to kroz ulaganje u alate koji pojednostavljuju proces i potiču korisnike da kupovinu obavljaju direktno putem društvenih mreža i aplikacija.

Na primjer, TikTok Shop, postigao je veliki uspjeh potičući male poduzetnike da ostvare milionske prihode od prodaje proizvoda. Također omogućuju kreatorima značajne provizije i nagrade kada promoviraju proizvode TikTok Shopa u svojim videima.

Iako izvještaj Influencer Marketing Factoryja priznaje da mnogi američki potrošači još uvijek ne vjeruju društvenim platformama kada je u pitanju sigurnost online shoppinga, čini se kako se i to polako, ali sigurno mijenja.

Istraživanje kompanije Insider Intelligence procjenjuje da će tržište online kupovine putem društvenih mreža u SAD porasti s 67 milijardi dolara u 2023. godini na 101 milijardu dolara u 2025. godini. U Kini, pandan TikToka, Douyin, očekuje kako će ostvariti prodaju u vrijednosti od 334 milijarde dolara u 2023. godini.

Ukupno 35% onih koji su nešto kupili kažu da su potrošili više od 100 dolara. Samo 12,5% potrošilo je manje od 20 dolara, dok je 20% ispitanika potrošilo između 20 i 50 dolara, a 32% između 50 i 100 dolara.

Gotovo 10% ispitanika koji su nešto kupili putem društvenih mreža to su činili sedmično.

– Vjerujem da će se taj broj brzo povećavati zbog značajnih ulaganja društvenih platformi u online trgovinu, rekao je Alessandro Bogliari, izvršni direktor Influencer Marketing Factory, u razgovoru za Business Insider.

Istraživanje je također pitalo sudionike kako bi ocijenili platforme u smislu jednostavnosti procesa kupovine i otkrivanja proizvoda, kao i iskustva tokom plaćanja. Na obje tačke, Facebook je zauzeo prvo mjesto, slijedi ga Instagram na drugom, TikTok na trećem, te Pinterest na četvrtom mjestu.