Marketing X Business

Edin Grcić, zamjenik direktora Guevara BH: CFMOTO je postao sinonim za kvalitet i dostupnu avanturu

N. DEMIROVIĆ

(Foto: CFMOTO)

U dinamičnom svijetu motociklizma, gdje se tehnologija susreće sa strašću, CF MOTO je uspio zauzeti značajno mjesto. S rastućim interesom za motocikle, skutere i posebno ATV vozila (kvadovi), ova marka ne prestaje iznenađivati svojim naprednim dizajnom, pouzdanošću i pristupačnošću, a značajan rast ostvaruje i u našoj zemlji.

U intervjuu s Edinom Grcićem, zamjenikom direktora Guevara BH, generalnim zastupnikom CF MOTO-a za Bosnu i Hercegovinu, otkrivamo tajne uspjeha kompanije na našem tržištu, najnovije trendove u industriji, planove za budućnost…

Kako biste u najkraćem opisali CFMOTO?

– CFMOTO je globalni brend koji ujedinjuje snagu, tehnologiju i moderan dizajn u izuzetnu ponudu motocikala, ATV i SSV vozila. Na tržištu Bosne i Hercegovine, CFMOTO je postao sinonim za kvalitet, pouzdanost i dostupnu avanturu – izbor onih koji žele više od vožnje: žele iskustvo, sigurnost i zajedništvo.

Gdje je CFMOTO na tržištu BiH i kakvi su rezultati?

– U veoma kratkom roku, CFMOTO je zauzeo prvu poziciju, jednog od najbrže rastućih brendova u segmentu powersporta u BiH. Naš uspjeh temelji se na vrhunskom odnosu cijene i kvaliteta, razvijenoj servisnoj mreži, brzo dostupnim dijelovima i kontinuiranoj podršci kupcima. Godina 2024. bila je rekordna po prodaji, a 2025. nastavlja uzlaznim trendom, dodatno ojačana predstavljanjem osam novih modela za tekuću sezonu.

Koje akcije i aktivnosti provodi CFMOTO u našoj zemlji?

– Kroz godinu organizujemo niz promotivnih i edukativnih događaja kao što su CFMOTO TEST DAY, radionice i obuke za sigurnu vožnju u saradnji s auto-školama, kao i zajedničke aktivnosti s partnerima. Posebno ističemo aktuelnu kampanju s Addiko bankom, koja korisnicima nudi jednostavne i povoljne finansijske uslove za nabavku motocikala i ATV vozila – brzo, transparentno i bez nepotrebne birokratije.

Koja je infrastruktura na raspolaganju vašim klijentima?

– CFMOTO raspolaže razvijenom mrežom prodajnih i servisnih centara u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru i Cazinu, a planiramo još jedan centar u Tuzli. Kupcima su na raspolaganju demo vozila, profesionalno savjetovanje, pouzdan servis i skladište rezervnih dijelova. Naš tehnički tim redovno prolazi kroz obuke, a krajnjem korisniku pružamo sigurnost i potpunu podršku tokom čitavog vlasničkog ciklusa.

Kakvi su planovi za budućnost i koliki je prostor za napredak?

– Naši razvojni planovi uključuju dodatno širenje mreže, nova partnerstva, edukaciju i još snažniju prisutnost u zajednici. U sezoni 2025. već predstavljamo osam novih modela s akcentom na inovacije u ADV i Touring segmentu. Istovremeno, značajno ulažemo u događaje koji promovišu brend i kulturu vožnje – kao što je predstojeći ADV Summit Plužine (22–27. juli 2025.), gdje će učesnici tokom pet dana imati priliku testirati vozila, učestvovati u vožnjama i radionicama, i razmijeniti iskustva s drugim ljubiteljima avanture.

Koliki je doprinos CFMOTO kada se govori o razvoju kulture vožnje kvadova u našoj zemlji?

– CFMOTO igra ključnu ulogu u razvoju i promociji ATV kulture u BiH. Kroz saradnju sa ATV klubovima, sponzorisanje sportskih i rekreativnih događaja, kao i podršku lokalnim zajednicama, gradimo zdravu i sigurnu bazu vozača. Naši modeli iz serije CForce su postali referenca za pouzdanost i performanse – kako u slobodnoj vožnji, tako i u profesionalnim uslovima rada i sporta.