N. DEMIROVIĆ

GoOpti je renomirani brend u oblasti prevoza, poznat po svojoj inovativnosti i visokim standardima usluge koji nudi kvalitetnu, pouzdanu i pristupačnu opciju za prijevoz, bilo da se radi o transferima sa ili na aerodrom, ili drugim vrstama prijevoza.
Radi se međunarodnoj digitalnoj platformi specijalizirana za putnički cestovni prijevoz. Njihova ponuda uključuje razne opcije transfera, uključujući OPTI niskotarifne transfere u aerodrome i gradove, unaprijed određene FIX transfere, prilagođene transfere…
GoOpti uskoro će biti dostupan i u BiH pod imenom GoOpti Sarajevo, a za sve je zaslužna kompanija Travel BH. O dolasku ove platforme u našu zemlju, ali i drugim stvarima vezanima za kompaniju Travel BH i stanje u industriji prijevoza, razgovarali smo sa direktorom Travel BH Hidom Alićem.
Šta je GoOpti i šta to donosi korisnicima u BiH?
– GoOpti je kompanija koja ima sjedište u Sloveniji i prije nekog vremena pokrenuli su digitalnu platformu i kroz tu platformu i aplikaciju nude buking svog aerodromskog ili međugradskog transfera. Odnosno, neki vid sharing transporta. To su kombiji sa sedam ili osam mjesta za putnike, a sedam ili osam različitih osoba izabere vrijeme i mjesto odakle i dokle idu. Kako je postao trend jeftinih letova na popularne destinacije, tako se ovaj vid transporta priključio tome i nudi neku optimalnu cijenu.
Kupovinom ove franšize mi u BiH smo dobili liniju koja će iz Sarajeva kao centralne baze povezati Aerodrom Sarajevo i za početak Tuzlu, naravno i u suprotom smjeru. To je ustvari door to door, znači sa adrese na krajnju desinaciju.
Kako funkcionira kompanija Travel BH i gdje je pozicionirana na tržištu?
– Travel BH je kompanija koja je krenula na tržište prije neke tri godine i bazirali smo se na ovaj neki luksuzni prijevoz i iznajmljivanje premium vozila. Sve smo nazvali VIP servisom jer se zaista radi o premum klasi vozila i usluge. Držimo nivo na tržištu i stvarno smo prepoznati i u regionu i za sve moguće delegacije i događaje.
I za sve državne institucije smo odradili zadatke koji su bili pred nama i sve je na jako visokom nivou. Tu smo se zaista istakli i uspjeli smo napraviti i finansijski pomak za kratak vremenski period. Iako nam treba podrška same države, bilo je dosta prostora za rad u proteklom periodu i mi smo uspjeli iskoristiti ukazane šanse.

Plan je spojiti VIP uslugu i GoOpti, kako bi to trebalo izgledati?
– Vidite da je uvijek potražnja za ekonomičnijim dijelom posla, pa smo se odlučili za kupovinu ove franšize kako bi i taj segment pokrili na najbolji mogući način. Neće biti promjena s našim dosadašnjim radom, a GoOpti je nešto što će nam da ti mogućnost da se zaokružimo našu ponudu za jedan novi segment transporta.
Koliko ima prostora za napredak u ovoj oblasti?
– Mislim da je prostor veliki s obzirom da smo ispitali tržište i vidjeli da konkurencija skoro i ne postoji. Neke domaće firme jesu pokušale, ali radi se o velikim investicijama i ulaganjima na polju digitalizacije, da je proizvod svima dostupan, jer su danas svi na mobitelima i laptopima. Investirali smo novac u, da tako kažem, gotov proizvod. Ljudi su to napravili na vrhunskom nivou i veliki broj svjetskih firmi je davao svoje ponude da otkupi GoOpti, potražnja za franšizama je velika, što zaista govori mnogo toga o potencijalu. Uspjeli smo ih dovesti u BiH i za nekih dva do tri mjeseca ćemo nastupiti na tržištu s ponudom.
Obzirom na specifičnost branše, kako ste postavili stvari kada se radi o ljudskim resursima?
– Ja sam dosta mlad i oko mene je cijela ekipa dosta mlada. To su ljudi do tridesetak godina. Nekako sam uspio u sve povući i dosta ljudi iz prijateljstva koji danas tu rade. Gradimo kompaniju zajednički. Mi se trudimo, pokušavamo svim silama da zadovoljimo sve. Da je lako i nije, moram to reći, ali razumijemo jedni druge i izlazimo na kraj sa svim iakušenjima. I nama su sada neke otežavajuće okolnosti stigle sa svim ovim zakonima i platama. Samo po sebi zakonodavstvo za ovaj vid transporta, gdje to nije autobus i minibus, jako loše je uređeno, ali se nadamo da će se to u skoro vrijeme riješiti jer sada imamo i nekoliko predstavnika koji su iz naše branše i koji su se odlučili na politički put. Oni će pokušati dati dobrinos da se stvari bolje reguliraju.