Marketing X Business

HNS prodao TV i marketinška prava za rekordnih 59,2 miliona eura

Marx.ba

(Foto: Slobodna Dalmacija)

Hrvatski nogometni savez odobrio je nastavak saradnje s Hrvatskim Telekomom i SuperSportom, a novi ugovori za TV prava vrijedni su 59,2 miliona eura, što je za gotovo 35 posto više od ugovora za prethodni četverogodišnji period.

Hrvatski telekom je za televizijska prava u periodu od pet godina ponudio 49,2 miliona eura. SuperSport je pak za paket koji obuhvata marketinška prava, prava klađenja i pravo na podatke ponudio 10 miliona eura za četverogodišnji period, uz mogućnost produženja ugovora za još dvije godine.

Prije četiri godine Hrvatski telekom dobio je prava na prijenose takmičenja od sezone 2022./2023. do 2025./2026. za ukupno 36 miliona eura, odnosno za 9 milijona eura po sezoni. SuperSport je tada dobio medijska prava za 1,5 miliona eura po takmičarskoj godini.

– Možemo biti itekako zadovoljni činjenicom da u vrijeme kada u nekim ligama iznosi za TV prava stagniraju ili padaju, mi u Hrvatskoj potpisujemo najveći ugovor do sada, u iznosu od gotovo 60 miliona eura, što će biti itekako značajno za finansijsku stabilnost naših klubova. Hrvatski Telekom i SuperSport pokazali su se kao vrlo pouzdani, konstruktivni i posvećeni partneri s kojima smo značajno unaprijedili naša takmičenja te ćemo nastaviti raditi u tom smjeru. Posebno me raduje što smo već u okviru ovog ugovora predvidjeli ulaganja u travnjake i stadionsku infrastrukturu, gdje svi vidimo najveći prostor za napredak, istakao je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.