Marketing X Business

Hogwarts Legacy je najuspješnija prošlogodišnja igra s prodajom od 22 miliona primjeraka

Marx.ba

(Izvor: Warner Bros)

Prema objavi Warner Brosa njihov Hogwarts Legacy je prodan u 22 miliona primjeraka, od čega dva miliona samo u decembru, čime je postao najuspješnija igra prošle godine. Iako prema ocjenama kritike Hogwarts Legacy sa svojim prosjekom od 84 posto, nije ušao ni među prvih dvadeset najboljih prošlogodišnjih igara, Warner Bros ima dobrih 22 miliona razloga za slavlje.

Predsjednik Warner Bros. Interactive Entertainmenta, David Haddad, je izjavio kako nije ponosan samo na spomenuti rezultat, već i na reakcije fanova koje su više nego dobre, na što je prema njegovom mišljenju najviše utjecala činjenica da u ovom svijetu mogu biti ono što žele, umjesto da im developeri određuju koga će igrati. U istoj objavio je navedeno kako je mnogo igrača nekoliko puta prešlo Hogwarts Legacy, a svi zajedno su na igranje utrošili 707 miliona sati, napravili 819 miliona raznih napitaka, sakupili 1,3 milijarde biljaka, spasili 593 milijuna magičnih zvijeri, te porazili čak 4,9 milijardi negativaca.

Dakako, obzirom na rezultat logično je da će Warner Bros. na svaki mogući način pokušati iskoristiti popularnost Hogwarts Legacyja, ali ovom prilikom ništa konkretno nije navedeno. Od ranije znamo da je u razvoju sportska igra temeljena na magičnom jahanju na metli, Quidditch, nalik američkom nogometu, te da je ista trenutno u beta testiranju, no Haddad je kratko izjavio kako na tu temu nema komentara osim da je rade na način koji će oduševiti fanove.

Ipak, naglasio je kako dolazi “čitav niz ostalih stvari”, pri čemu je vjerovatno ciljao na nastavak Hogwarts Legacyja, ali vrlo vjerovatno i neke spin-offove, a oni najoptimističniji se nadaju i kakvom DLC ili čak ekspanziji, iako je od same najave bilo naglašavano da tako nešto nije u planu. Ipak, u igri je veliki novac i ko zna što se kuha u čarobnom loncu Warner Brosa, prenosi Bug.