Marketing X Business

Nadmašili očekivanja: Netflix oduševio poslovnim rezultatima

Marx.ba

(Foto: Netflix)

Netflix je sinoć objavio poslovne rezultate koji su nadmašili očekivanja analitičara.

Zarada po dionici: 5,28 dolara po dionici u usporedbi s 4,52 dolara po dionici koje očekuje LSEG.
Prihod: 9,37 milijardi dolara u usporedbi s 9,28 milijardi dolara koje očekuje LSEG.
Ukupno članstvo: 269,6 miliona u usporedbi s očekivanih 264,21 miliona, prema Street Accountu.

Netflix je u novembru 2022. počeo nuditi planove podržane oglasima, koji koštaju manje od polovice opcija bez reklama. Godine 2023. započeo je s razmjenom lozinki, pokušava pretvoriti ljude koji koriste račune prijatelja ili porodica u pretplatnike koji plaćaju.

Kompanija je rekla da verzija njezine usluge s oglasima sada čini 40% svih prijava na tržištima na kojima nudi tu shemu.

Kako bi zadovoljio svoju veliku globalnu publiku, Netflix je proširio svoj program. Streaming usluga proširuje svoju sportsku ponudu s 5 milijardi dolara, 10-godišnjim ugovorom za stream WWE-ovog hrvačkog showa, “Raw”, počevši od januara 2025. godine.

kompanija je nedavno restrukturirala svoj filmski odjel pod novim čelnikom Danom Linom i namjerava proizvoditi manje kvalitetnijih filmova za streaming.

Dionice kompanije porasle su 27% od početka godine i oko 85% u posljednjih 12 mjeseci, piše Seebiz.