Marketing X Business

Infobip predstavlja Experiences, rješenje za razgovorni oblak vođeno umjetnom inteligencijom

ictbusiness.info/Š.M

Izvor: Infobip

Infobip je lansirao Experiences, novi generativni alat za izgradnju putovanja bez kodiranja koji pokreće umjetna inteligencija i pomaže kompanijama da angažuju kupce, potaknu lojalnost i potaknu rast poslovanja. To bi trebalo pomoći organizacijama da uštede vrijeme s bibliotekom predložaka putovanja koje pokreće umjetna inteligencija, od uključivanja i angažmana do zadržavanja i lojalnosti, personaliziranih da odgovaraju poslovnim potrebama.

Iskustva pružaju besprijekorne integracije gdje komanije mogu povezati svoj postojeći tehnološki skup u nekoliko klikova. Kao rezultat toga, tvrtke imaju koristi od bržeg stvaranja i orkestracije putovanja zajedno s povezanim pogledom na korisničko iskustvo. Novi proizvod pruža dragocjene uvide u razgovorna putovanja s robusnom analitikom i mogućnostima izvješćivanja. Kompanije mogu pratiti ponašanje potrošača, mjeriti metriku učinka i identificirati područja za poboljšanje. Organizacije mogu optimizirati svoja iskustva razgovora pomoću uvida temeljenih na podacima kako bi postigle bolje rezultate i pružile iznimno zadovoljstvo korisnika.

Iskustva će biti dostupna tvrtkama u mnogim sektorima, uključujući e-trgovinu, sport i zabavu, zdravstvo, financijske usluge, putovanja i ugostiteljstvo, transport i logistiku, proizvodnju i proizvodnju te telekomunikacije. Tijekom vremena, primjeri uključuju slučajeve upotrebe relevantne za određene vertikale kao što su povratak na zalihe i povrat proizvoda za maloprodaju ili slučajeve upotrebe relevantne za različite vertikale kao što su organizatori sastanaka i slanje poruka na temelju lokacije.

“S rastućim trendom potrošača koji žele komunicirati s tvrtkom ili robnom markom putem konverzacijskih kanala za razgovor, tvrtkama je postalo važnije ponuditi takva iskustva. Iskustva utemeljena na umjetnoj inteligenciji pomažu tvrtkama u rješavanju bolnih točaka kupaca dok istodobno pospješuju njihovu digitalnu transformaciju, oduševljavaju kupce i potiču lojalnost i rast. Uz podršku generativne umjetne inteligencije, Experiences dodatno pokazuje kako Infobip nastavlja ulagati u inovativne nove proizvode i usluge kako bi osigurao da budemo vodeća tržišna komunikacijska platforma za svaku platformu,” rekao je Ivan Ostojić, glavni poslovni direktor u Infobipu.

AI-powered Experiences pomno prati suradnju Infobipa s vodećim hrvatskim digitalnim osiguravajućim društvom LAQO, kako bi pomoglo osiguravajućem društvu da postane među prvima koje će usvojiti digitalnog asistenta s omogućenim GPT-om za korisničku podršku. Koristeći Infobipovu vodeću platformu za razgovor na tržištu, LAQO GPT svojim klijentima nudi brzu, dostupnu i uvijek aktivnu korisničku podršku, stvarajući razgovorno putovanje korisnika kako bi se poboljšalo iskustvo i povećalo zadovoljstvo.