Marx.ba

Živimo u vremenu kada internet marketing napreduje velikom brzinom i postaje sve teže nego ikada izdvojiti se iz gomile. Brendovi koriste digitalne marketinške alate kao nikada prije i teško je zamisliti poslovni krajolik bez toga. Ipak, važno je imati na umu da, iako je interneti marketing važan za poslovanje, on nije glavni i kraj svega i zapravo je stvaranje nezaboravnog praktičnog iskustva od vitalnog značaja za uspjeh.
Iskustveni marketing ili iskustveni marketinški događaji pružaju iskustvo koje je uzbudljivo, kreativno i potiče interakciju. To je tema za razgovor i nešto što će odjeknuti kod vaših kupaca i klijenata, kako onih koji već postoje, tako i onih kojima se nadate da ćete se pridružiti.
Šta je iskustveni marketing? Iskustveni marketing je preuzimanje događaja ili kampanje i stvaranje impresivnog i interaktivnog iskustva iz toga. Aktivno potiče kupce da se uključe, pružajući iskustvo iz prve ruke o proizvodu ili usluzi. Ovo ne samo da povećava šanse da vas ljudi pamte i kupuju od vas u budućnosti, već može i podstaći medijsku pokrivenost. Zašto je iskustveni marketing važan za brendove?
1. Stvara vezu s kupcima
Iskustveni događaji omogućavaju vašim klijentima da se uključe i stupe u interakciju s vašim brendom na način koji se razlikuje od svega što su prije vidjeli, stvarajući snažnu vezu koja će odjeknuti. Istraživanja su pokazala da ako se kompanija poveže sa kupcem, 76 posto ljudi će vjerovatnije kupiti od njih u odnosu na konkurenciju. Preko 56 posto ljudi će također povećati iznos koji troše na ovaj brend. Ove statistike same po sebi pokazuju koliko je moćno stvoriti vezu s onima koji želite da kupite vaš proizvod.
2. Pruža nezaboravno iskustvo
Stvaranje nezaboravnih iskustava odnosi se na svaki element na putovanju korisnika, zajedno. Od kampanje i digitalnog marketinga, vašeg događaja uživo, interakcije s klijentom i vašeg praćenja – sve se događa u isto vrijeme. Oglas na telefonu može se lako prevući sa ekrana ili skrolovati, a uskoro će biti zaboravljen. Sa iskustvenim marketingom, to je nešto što će ljudi htjeti iskusiti, zastati i sami probati. Aktivnim angažovanjem i pokušajem nečega, mnogo je manje vjerovatno da će vas zaboraviti i uvijek će vas povezivati s uspomenama na pozitivno iskustvo. Oni će također imati sjajnu pripadnost brendu koje će se sjetiti kada vide vaš logo kako napreduje i vjerovatnije je da će kupovati od vas.
3. Gradi povjerenje u vaš brend
Povjerenje je jedan od najvažnijih faktora da neko stupi u interakciju s brendom, a susretom sa svojim klijentima licem u lice, možete izgraditi to povjerenje. Oni mogu vidjeti vaš proizvod u realnom vremenu, iskusiti ga iz prve ruke, umjesto da samo vide sliku ili čitaju o njemu. Održavanje događaja većeg razmjera također pokazuje vjeru koju imate u ono što prodajete i da ćete ići iznad i dalje da inovirate i objavite riječ.
4. Imat će širi doseg
Kao preduzeće, želite da saznate što više o svom proizvodu i usluzi. Iskustveni marketing je način da to učinite. Radeći nešto uzbudljivo, zanimljivo i nezaboravno, imat će one koji vide da to objavljuju i dijele na društvenim mrežama. To bi također moglo privući medijsku pažnju i zanimljiva je tema za novinske stranice i blogove za izvještavanje, čineći promjenu u odnosu na uobičajene reklamne materijale.
5. Direktne povratne informacije od kupaca
Ne postoji ništa poput direktnih povratnih informacija koje bi vam dale osjećaj kako će vaš proizvod raditi. Na kraju krajeva, ako se vašoj ciljnoj publici ne sviđa ono što ste stvorili, to neće uspjeti. Organizovanjem iskustvenog događaja možete pitati ljude za njihovo iskreno mišljenje tog dana, uzimajući to u obzir za buduće projekte.
6. Omogućava vam da predstavite svoj proizvod u većem obimu
Kada koristite druge marketinške materijale kao što su društveni mediji ili postovi na blogu, ograničeni ste u onome što možete prikazati. Uz iskustveni marketing, svijet je vaša kamenica i možete postati veliki i kreativni koliko želite. Često vidimo da brendovi hrane i pića postavljaju svoje timove i opremu na različita mjesta gdje izdaju ili nude svoje usluge i proizvode. Iskustveni marketing vam omogućava da testirate svoju inovaciju i oživite ideje koje su izvan uobičajenog, uzbudljive i sigurno će natjerati ljude da pričaju.
Zaključak: Iskustveni marketing je nešto što se nikada ne može zamijeniti jednostavnom reklamom ili objavom na društvenim mrežama. Kupcu je potrebno više od onoga što bi očekivali, pružajući im nešto čega će pamtiti u budućnosti. Može potaknuti kupce i nove i stare da kupuju i ima veće šanse da se dijele na kanalima društvenih medija i novinskim kućama.
VEZANO
WomanComm Rising Star Akademija 2025. očekuje nove polaznice