Marx.ba
Aerodrom Mostar je platila milion eura SkyAlpsu za četiri linije i osam polazaka u sezoni. Najviše novaca je potrošila linija za Veronu, 400.000 eura, koja je u stvari bila ferry let i imala je vrlo malo potencijala. Stoga ne čudi da iduće godine, po otvaranju baze, ova linija više nije u ponudi, piše Zamaaero.
Za ostale tri linije se potrošilo 600.000 eura, tj. po 200.000 eura po liniji ili 100.000 eura po polasku. Mostar naknađuje samo razliku između naplaćenih karta i troškova linije. U 5. i 6. mjesecu popunjenost na ovim linijama je bila jako loša, ali u 7, 8. i 9. mjesecu bilo jako puno putnika na ovim linijama.
Marko Đuzel, direktor Aerodroma Mostar smatra da će trebat više od godinu dana da se vrati povjerenje putnika u letove. Stoga se nada da će 2026. SkyAlps letjeti komercijalno i više ne dobivati novac, a isti će se usmjeriti na druge prijevoznike.
Inače, na Aerodromu kažu da je direktnakoristi od SkyAlpsa bila 300.000 eura, dok je indirektna koristi od ovih letova prema kalkulacijama bila 2,6 miliona eura, što je itekako iplativ posao za Mostar.
Jednako tako Air Serbia je imala toliko dobar load faktor da je ostalo novaca za zimske letove, pa se linija produžila i na zimu, tj. postala cjelogodišnja. Load faktor je bio oko 80%. Za razliku od toga Croatia Airlines ima puno previsoke cijene, te loše konekcije, pa joj je i load faktor tek oko 50%, ovog ljeta se znao popeti i na 60%. piše ovaj ugledni portal.
VEZANO
Pegasus od naredne sedmice uvodi i drugu liniju sa Aerodroma Tuzla za Istanbul