Marketing X Business

Isporuke tableta porasle su za 20,4 posto u trećem kvartalu 2024.

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Svjetske isporuke tableta porasle su 20,4 posto u trećem tromjesečju 2024., na ukupno 39,6 miliona jedinica, prema preliminarnim podacima IDC-a. Loše tržište 2023. olakšava usporedbu iz godine u godinu, ali optimizam raste na strani ponude u industriji, što je u cjelini pobjeda.

Pregršt osvježenja uređaja dogodilo se tokom nedavnih tromjesečja, a aktivna prijava kanala poduzeta je u pripremi za velike promotivne događaje i blagdansku sezonu. Nikoga ne iznenađuje da se umjetna inteligencija sve više integrira u tržište tableta, ali izvan Surface-led Windows odvojivog Co-Pilot+ marketinga, ostatak je u najboljem slučaju rano doba. Bez obzira na to, ove inovacije donose val prijeko potrebnog optimizma na tržište tableta, pobuđujući interes potrošača i potencijalno veće ASP-ove.

Apple je isporučio 12,6 miliona jedinica, sa skromnim rastom od 1,4 posto na godišnjem nivou u kvartalu. Sezona povratka u školu pomogla je u povećanju prodaje nedavno lansiranog modela iPad Air. Novi iPad Pro pokazao se ispod očekivanja jer su im cijene previsoke i neprivlačne na tržištima u razvoju.

Samsung je imao sjajno drugo tromjesečje 24. sa 7,1 miliona isporuka i rastom od 18,3 posto u odnosu na prethodnu godinu. Tokom tromjesečja lansirali su više premium tableta s Galaxy Tab S10 Ultra i Galaxy Tab S10+ s AI značajkama. U trećem tromjesečju njihovi jeftiniji modeli Galaxy A9 povećali su prodaju u većini regija. Komercijalne implementacije također su imale ključnu ulogu u pokretanju isporuka za Samsung.

Amazon se vratio u Top 5 i osigurao treću poziciju u 3Q24 s isporukom od 4,6 miliona jedinica i godišnjim rastom od 111,3 posto. Njihov tržišni udio također je porastao za 6 postotnih bodova. Kompanija je do kraja kvartala osvježila svoj model Fire HD 8 s nekim novim AI alatima. Prodaja u 3. kvartalu 2024. dolazi uglavnom od njihovih Prime Day ugovora. Dobavljač je ove godine imao dva Prime dana i ponudio je popuste na većinu svojih modela.

Huawei je ostao na četvrtoj poziciji u ovom tromjesečju i zabilježio solidan rast od 44,1 posto u odnosu na prošlu godinu i isporuke od 3,2 miliona jedinica. Huawei je lansirao nekoliko novih proizvoda na potrošačkim i komercijalnim tržištima što je pomoglo u povećanju rasta isporuka u trećem tromjesečju. Među ovim novim modelima, MatePad SE 11 dao je značajan doprinos razvoju zbog svoje konkurentne cijene.

Lenovo se u ovom kvartalu spustio na peto mjesto. Ipak, prodaja kompanije rasla je za 14,7 posto godišnje s 3 miliona isporučenih jedinica, piše ICT Business.

VEZANO

The Game Awards 2024: Astro Bot proglašen za najbolju igru godine