Marketing X Business

Kako koristiti Google Trends za digitalni marketing

N. D.

(Foto: Ilustracija)

Digitalni marketing se u velikoj mjeri oslanja na razumijevanje jedinstvenih interesa publike. U tom smislu, Google Trends je alat koji se još uvijek nedovoljno koristi. Ima potencijal da pruži uvid u realnom vremenu u ono što ljudi traže širom svijeta. Stoga, ako neko planira sadržaj, strategiju SEO trendova ili pozicioniranje proizvoda, Google Trends pruža vrijedne smjernice.

Evo nekoliko Google Trends savjeta o tome kako digitalni trgovci mogu maksimalno iskoristiti ove digitalne marketinške alate:

Shvatite ponašanje publike uz uvid u opseg pretraživanja

Jedna od glavnih upotreba Google Trendova za digitalni marketing je promatranje onoga što ljudi traže. Informacije o tome pomažu pojedincima da usmjere kreiranje sadržaja i vrijeme. Stoga, ako marketinški stručnjak primijeti da “biljna ishrana” raste u januaru, može uskladiti svoj sadržaj sa istom temom. Googleova studija je pokazala da se svake sekunde dogodi preko 63.000 pretraživanja. Ovo naglašava najveći obim dostupnih informacija. Stoga, fokusiranjem na pretraživanja u trendu, može se predvidjeti koje teme mogu odjeknuti kod publike.

Identificirajte sezonske trendove za bolje planiranje kampanje

Digitalni marketing je u velikoj mjeri pod utjecajem sezonskih uvjeta, a Google Trends pomaže u istom tako što prikazuje porast i pad interesovanja za pretraživanje tokom određenog vremena. Ova funkcija pomaže da se lako identificiraju sezonski uzorci. Na primjer, ako preduzeće prodaje praznične ukrase, može prilagoditi vremenske okvire kampanje za određene datume. Dakle, korištenjem digitalnih marketinških alata može se identificirati vremenski period u kojem se povećava interesovanje za njihove teme.

Istražite povezane teme da biste pokrenuli ideje za sadržaj

Mogućnost prikaza “srodnih tema” jedna je od najuzbudljivijih karakteristika Google Trendova. Za digitalne marketinške stručnjake, poznavanje drugih ključnih riječi koje se često traže uz početne ključne riječi je od suštinskog značaja jer im to omogućava da prošire određenu temu. Na primjer, brendovi za njegu kože mogu se proširiti na potencijalno povezane upite o njezi kože, kao što su “prirodna njega kože”, “vitamin C serum” ili “njega kože protiv starenja”.

Analizirajte konkurente ispitivanjem interesovanja tokom vremena

Još jedna karakteristika Google Trends-a je mogućnost istovremenog poređenja različitih pojmova. Stoga marketinški stručnjak može uporediti interese kupaca u potrazi tako što će unijeti naziv konkurentske marke ili proizvoda uz svoje. Na primjer, traženje “domaće hrane” tokom pandemije koristilo je brendovima za kuhanje.

Pročistite SEO strategiju ciljanjem na regionalne interese

SEO trendovi su ključni dio uspjeha digitalnog marketinga. U redefiniranju marketinških strategija, Google Trends igra značajnu ulogu ciljajući određene regije i lokalizirajući sadržaj. Google Trends to lako radi tako što pokazuje područja od velikog interesa u tom određenom pojmu za pretraživanje. Ovo pomaže trgovcima da efikasno usavrše svoju strategiju. Štaviše, statistika pokazuje da je oko 46% svih Google pretraga u posljednjih nekoliko godina za lokalne informacije.

Zaključak: Google Trends za digitalni marketing igra značajnu ulogu u pružanju vrijednog uvida u pretraživanja. Stoga, razumijevanjem ponašanja publike i uočavanjem sezonskih trendova, trgovci mogu uskladiti svoje marketinške strategije sa stvarnim interesom kupaca i više kapitalizirati.

VEZANO

Tradicionalna praznična reklama Coca-Cole u potpunosti generirana umjetnom inteligencijom (video)