Marketing X Business

Kako zajednički ciljevi i poticaji poboljšavaju marketinške rezultate

N. D.

(Foto: Ilustracija)

Šta ako svi timovi zaista rade na istom cilju? Često se čini da su svi na različitim putevima, da nisu u potpunosti usklađeni da bi došli do istog odredišta. Na primjer, tim društvenih medija fokusira se na angažman. Tim za e-poštu ima za cilj visoku stopu klikanja. Tim web stranice radi na poboljšanju performansi stranice. Međutim, ništa od ovoga ne doprinosi jedinstvenom poboljšanju ukupnih ciljeva kompanije. Ovo se dešava kada se timovima daju ciljevi relevantni za njihov rad, a koji nisu u skladu sa strateškim ciljevima organizacije. Kao rezultat toga, propuštaju se prilike za rast kompanije i stvaranje lojalnih kupaca.

Hajde da istražimo kako zajednički ciljevi i poticaji mogu dovesti do mjerljivih ishoda, s tri ključna razloga zašto je usklađivanje ključno, piše MSN.

1. Jedinstvena vizija i timska dinamika

Suočimo se s tim da nepovezani ciljevi dovode do fragmentiranih marketinških napora. Iako tim može uspjeti u određenom zadatku, krajnji cilj bi trebao ići dalje od individualnih metrika. Svako, čak i ako to nije dio njihove uloge, doprinosi široj slici rasta poslovanja. Međutim, fokusiranje samo na jednu metriku može odvratiti pažnju od ovog šireg cilja.

Na primjer, pretpostavimo da je cilj samo navesti ljude da otvore e-poštu. U tom slučaju možete koristiti taktiku koja privlači pažnju, ali ne kod prave publike. Ovo može dovesti do “uspješne” kampanje koja ne pomaže vašem poslovanju da raste.

Pobrinite se da svi timovi dijele jedinstvenu viziju sa zajedničkim ključnim indikatorima učinka (KPI). Na primjer, cilj tima za e-poštu trebao bi biti ciljanje na najbolje kupce koji će vjerovatno kupiti. Ovo može smanjiti otvorene stope, ali će poboljšati povrat ulaganja (ROI) kampanje. Da bi se to postiglo, potrebna je komunikacija i zajedničko izvještavanje o metrikama. Vaš tim za e-poštu bi se i dalje trebao fokusirati na svoje metrike samo za e-poštu. Međutim, dijeljenje uvida u širu sliku pomaže im da se usklade s ostatkom organizacije.

Dodatna prednost? Sretniji kupci koji vide pravu vrijednost u otvaranju vaših e-poruka i interakciji s vašim brendom.

2. Razbijanje silosa podataka

Ponekad timovi znaju da bi sagledavanje potpune slike – i ulaznih podataka i ishoda – bilo od pomoći, ali nemaju pristup potrebnim podacima. Izolovani izvori podataka sprečavaju ove timove da imaju holističko razumijevanje. Bez potpunog prikaza, pokušavaju dati sve od sebe sa dostupnim informacijama. Ovo stvara dva glavna problema: Prvo, timovi se mogu osloniti na zastarjele ili anegdotske dokaze, poput „ovo nije funkcioniralo prošle godine“. Dinamična priroda potrošača i njihovih preferencija čine ove anegdote manje nego korisnima. Drugo, timovi se mogu previše fokusirati na svoj dio procesa, zanemarujući kako se on uklapa u cjelokupno putovanje korisnika.

Budući da mogu vidjeti i utjecati na te brojke, tretiraju ih kao previše važne, potencijalno nauštrb dobivanja pravih kupaca. Rješenje za ovo je implementacija centraliziranog upravljanja podacima za međufunkcionalni pristup. Ovo prebacuje organizacije sa osnove „potrebe da se zna“ na demokratizovani pogled na podatke. Uz bolje razumijevanje kako pojedinačni dijelovi utiču na cjelokupno putovanje, svaki tim može djelotvornije doprinijeti. Zajednički podaci podstiču transparentnost i poboljšavaju donošenje odluka o pojedinačnim taktikama u okviru putovanja korisnika i većih strateških inicijativa. Sa tehničkog stanovišta, ovo se može riješiti osiguravanjem da timovi imaju centralizirani pogled na značajne podatke za svoj rad. Timovi bi trebali razumjeti utjecaj svog rada na cjelokupni proces i biti u mogućnosti podijeliti uvide s drugim timovima.

3: Pojednostavljena odgovornost i podsticaji

Timovi koji rade u izolaciji često se previše fokusiraju na svoje ciljeve. Svi mogu razumjeti misiju kompanije, ali timovi fokusirani na svoje ciljeve mogu skrenuti s kursa. Biti podstaknuti da svoj kanal učine što uspješnijim iskrivljuje njihovu sposobnost da doprinesu krajnjem cilju. Tim društvenih medija može se udružiti s influencerom koji u kampanji dobije mnogo pratilaca, lajkova i pažnje. Ali ako se to pretvori u malo konverzija i prodaje, drugi dionici će to vidjeti kao gubljenje vremena i resursa.

Da bi to popravili, lideri bi trebali stvoriti poticajne strukture koje nagrađuju kolektivni uspjeh. Timovi i dalje mogu slaviti svoja individualna postignuća. Međutim, uspjeh se dešava kada svaki dio procesa doprinosi ukupnom cilju. Jedan jak element u inače neuspješnoj kampanji se ne računa kao uspjeh. Tek kada sve funkcioniše zajedno, kampanja uspijeva, njegujući jaču timsku kulturu. Usklađeni poticaji promoviraju timski rad i zajedničku odgovornost, pomažući svima da shvate kako da se poboljšaju i doprinesu budućim pobjedama.

Zaključak: Sve ovo zvuči odlično, zar ne? Iako veće poravnanje može donijeti zadivljujuće rezultate, nekoliko stvari koje treba zapamtiti može učiniti prijelaz neravnijom vožnjom. Pazite na potencijalni otpor promjeni KPI-ja tima i strukture ciljeva. Na kraju krajeva, ljudi općenito ne vole promjene, ali pružanje „zašto“ iza vaših postupaka može pomoći da se da kontekst i osvoji ih. Također, pazite da ne odbacite svoja postojeća mjerenja uspjeha kako biste se fokusirali isključivo na širu sliku. Timovi moraju ispitati oba da bi kontinuirano poboljšavali svoje napore. Uspjeh leži u efikasnom balansiranju individualnih i timskih doprinosa u zajedničkim poticajima. Bez obzira na veličinu vaše organizacije i resurse koje imate da ohrabrite lidere da počnu s malim pilot programima fokusiranim na usklađivanje ciljeva i dijele rezultate kako bi stekli podršku za šire inicijative. Ove brze pobjede mogu lakše pokazati zašto prelazak na veći razmjer može imati još veći utjecaj. Usklađivanje ciljeva i poticaja kako bi se timovima pomoglo da vide širu sliku i njihova uloga je ključna za postizanje kohezivnog rasta i saradnje.

VEZANO

Marketinški trendovi u turizmu u 2025: Kako će se putovanja promijeniti