Marketing X Business

Kampanja: I snimak Ayrtona Senne u emotivnoj reklami "Nezaustavljivi snovi"

N. D.

(Foto: Print screen)

Honda se odlučila u koristiti snimak ikone Formule 1 Ayrtona Senne u emotivnoj reklami “Unstoppable Dreams” (Nezaustavljivi snovi). Najnoviji spot ovog proizvođača automobila, koji je ispričao John Cena, koristi obrnuti format pjesme kako bi ispričao priču o trijumfu kako gledanost moto sporta u SAD raste.

Senna, koji je poginuo u trkačkoj nesreći 1994. godine, privući će se ljubiteljima stare škole i onima koji rone u živopisnu historiju sporta. U reklami će se snaći i Max Verstappen, koji je trostruki vladajući svjetski prvak Formule 1, a on je brend današnjeg vrijemena.

Ključ za “Unstoppable Dreams” je spot od 60 sekundi koji je ispričao John Cena, koji je “zvanični glas” marke Honda. Spot koristi obrnutu naraciju pjesme u kojoj se priča o porazu i borbi može pretvoriti u priču o trijumfu. Preko slika Senne i drugih moto sportista koji se sudaraju, spot počinje citatom: “Nećeš se sjećati mog imena.”

– Ova nova Honda kampanja donosi ohrabrujuću poruku o tome kako odlučnost i vjera u sebe mogu dovesti do snažnog trijumfa, rekao je Phil Hruska, viši menadžer za automobilski marketing američke Honde.

Na spotu su predstavljena kultna Honda vozila, uključujući McLaren Hondu MP4/7A pobjednika Formule 1 iz 1992. koju je vozio Senna i FIA šampionat Formule 1 2021 Red Bull Racing Hondu RB16B koju je vozio Verstappen. Dodatni proizvodi uključuju Honda eVTOL (električni avion za vertikalno polijetanje i slijetanje) i Honda hibridno-električni koncept Prelude.

Spot će emitovati tokom sportskih događaja, a kampanja će se također prikazivati ​​u kinmima širom SAD tokom velikih premijernih izdanja filmova. Osim toga, Honda će služiti kao naslovni sponzor Netflixovog plana podržanog reklamama u SAD za izdavanje serije “Senna” i bit će dio preuzimanja F1 Las Vegasa u Miracle Mile u novembru. Najnovija reklama iz Honde temelji se na prošlim Hondinim kampanjama, uključujući nedavne spotove „Keep Dreaming“ i „Forever Determined“.