Marketing X Business

Kompanija AS iz Jelaha predstavila spoj savremenosti i tradicije na sajmu u Tešnju

Marx. ba

(Izvor: Marx.ba)

AS doo iz Jelaha organizator je ovogodišnjeg predstavljanja svih brendova AS Holdinga kao vodeće bosanskohercegovačke grupacije u prehrambenoj industriji na sajmu u Tešnju koji je otvoren jučer i traje do 30. septembra.

Ovogodišnji sajam poseban je za kompanije Klas, Vispak, Sprind, AC Food, Solanu, Oazu i druge, jer predstavljaju jedinstven spoj tradicionalnih i modernih elemenata.

– Naš štand podijeljen je na dva dijela, simbolizirajući spoj tradicije i savremenosti. S jedne strane, posjetioci imaju priliku da dožive autentičnu tradiciju kroz naše proizvode kao što su Zlatna džezva, Klas lokum, Zlatni puder, Sprind jufke i kolači, Oaza, Master štrudle i mnoge druge. Ovi proizvodi su simbol bogate kulturne baštine našeg regiona i predstavljaju našu posvećenost očuvanju tradicionalnih vrijednosti. S druge strane, naš štand također prikazuje nove tehnološke trendove u vidu photobooth kabina, vortex 360 i VR naočale koje posjetioce virtuelno vode direktno u Oazinu tvornicu. Ovo je naš način da pokažemo kako uspješno spajamo tradiciju i savremeno doba, prilagođavajući se potrebama modernog tržišta, istakla je Amira Ćeman, marketing menadžer u kompaniji AS.

(Izvor: Marx.ba)

Iz AS-a navode kako je cilj njihovog ovogodišnjeg učešća na sajmu pokazati kako tradicija i savremenost mogu koegzistirati i dopunjavati se. Vjeruju da je važno očuvati naše kulturno nasljeđe, ali isto tako biti otvoren za nove ideje i tehnologije koje im omogućavaju da budu konkurentni na globalnom tržištu.