Marketing X Business

Kompanija koja posluje i u BiH: Atlantic Grupa ostvarila 36,5 miliona eura neto dobiti

Marx.ba

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 36,5 miliona eura što je rast od 1,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestili su u utorak iz te kompanije.

Atlantic Grupa koja uspješno posluje i na bh, tržištu je u prvih devet mjeseci ostvarila prihod od prodaje 721,6 miliona eura, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 15,5 posto.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 3,5 posto i iznosi 73,1 milona eura, dok je neto dobit rasla 1,7 posto, na 36,5 miliona eura.

– U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju, Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim segmentima te na svim važnijim tržištima. Odlični prodajni rezultati su, unatoč i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, ali i značajnom porastu plaća, omogućili rast profitabilnosti,  izjavio je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. 

Najveći rast prihoda od prodaje od 30,7 posto, na 87,3 miliona eura, ostvarilo je strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano.

Slijedi SPP Piće s nosećim brendom Cedevita, koje se može pohvaliti uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda i rastom od 19,4 posto, na 82,2 miliona eura te Poslovno područje (PP) Donat s rastom od 12,1 posto, na 27,5 miliona eura.

Među distribucijskim područjima prednjače Sjeverna Makedonija s rastom od 19,9 posto, na 41,8 miliouna eura prihoda od prodaje, Hrvatska s rastom od 19 posto, na 187,6 miliona eura i Srbija s rastom od 16,5 posto, na 169,1 milion eura.

Iz Atlantic Grupe podsjećaju da su u prvih devet mjeseci uspješno pokrenuli rad dvije solarne elektrana na svojim lokacijama – centralnom logističko distribucijskom centru Zagreb i na proizvodnoj lokaciji u Rogaškoj Slatini.

U svibnju je Atlantic predao obavezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, a zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

U području distribucije, ranije je s Grupom Podravka dogovorena saradnja koja podrazumijeva Atlanticovu distribuciju Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, uz istovremenu Podravkinu distribuciju Atlanticovog asortimana na tržištu SAD-a.

Osim toga, u Sloveniji je ostvaren značajan iskorak u razvoju poslovanja saradnjom s novim principalom Haleon (Sensodyne, Corega, Parodontax, Aquafresh), dok je u Skoplju dugoročni razvoj zajamčen zaključenjem 12 miliona eura vrijedne investicije u novootvoreni logističko distribucijski centar.